• سه‌شنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99122620440
  • خبرنگار : 50204

در سال جاری؛

۳۰۰ انشعاب صنعتی به مشترکان برق استان مرکزی افزوده شد

۳۰۰ انشعاب صنعتی به مشترکان برق استان مرکزی افزوده شد

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: امسال بیش از ۳۰۰ انشعاب صنعتی به مشترکان برق استان اضافه شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد افزایش داشته است.

سیدعلی آقازاده روز سه شنبه ۲۶ اسفند در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در پایان سال جهش تولید، کارنامه عملکردی استان در بحث تحقق شعار سال خوب و موفق بوده و آمارهای موجود نشان دهنده روند خوب و کارنامه ای قابل دفاع است.

وی‌ افزود: این کارنامه درخشان تنها در گرو تلاش تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف است، در این راستا دولت نیز در کنار بخش خصوصی بوده و تلاش لازم در جهت موفقیت بخش خصوصی و تحقق شعار سال انجام داده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: علیرغم همه محدودیت ها و ممنوعیت هایی که برای کشور رقم خورد، خوشبختانه تلاش دشمن جهت زمین گیر کردن مردم و اقتصاد ایران ناموفق ماند و موفقیت نصیب مردم ایران و تولیدکنندگان شد.

آقازاده با اشاره به اینکه بیماری کرونا محدویت های زیادی را ایجاد کرد، گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۸۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی از سطح استان صورت گرفته که امیدواریم با عملکرد اسفندماه به حدود ۹۰۰ میلیون دلار افزایش یابد.

وی اضافه کرد: امسال بیش از ۳۰۰ انشعاب صنعتی به مشترکان برق استان اضافه شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد افزایش داشته، همچنین مصرف روزانه گاز در کشور به خصوص در اوایل زمستان به بیش از یک میلیارد متر مکعب رسید، اما با این وجود حتی یک لحظه تولید متوقف نشد.

استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های مختلفی از قبیل امور مالیاتی، تامین اجتماعی، صمت، اتاق‌های تعاون و اصناف در موفقیت اقتصادی استان در سال ۹۹ نقش داشتند که این هماهنگی‌ها در سال آینده می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های بیشتر باشد.

وی از عملکرد خوب شورای گفت وکوی دولت و بخش خصوصی نیز تشکر کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha