• چهارشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99122015788
  • خبرنگار : 50187

استاندار کرمان:

کرمان آماده برگزاری انتخابات است/ تاکید بر نامزد شدن جوانان در انتخابات شوراها

کرمان آماده برگزاری انتخابات است/ تاکید بر نامزد شدن جوانان در انتخابات شوراها

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: انتخابات امر مهمی است و تاکید داریم در روستاها و شهرها جوانان(خانم ها و آقایان) به ویژه تحصیلکرده ها نامزد شده و در اداره شهر و روستا سهیم شده و شهر و روستای خود را به دلخواه بسازد.

دکتر"علی زینی وند" بعد از ظهر امروز در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین روز ثبت نام کاندیداهای شورای شهر است و فرمانداری ها آمادگی کامل دارند.

وی افزود: تاکنون حدود 50 نفر برای ثبت نام در انتخابات شوراها در استان ثبت نام کرده اند که بیشترین تعداد ثبت نامی مربوط به شهرستان کرمان است و توصیه و درخواست ما از نامزدها این است از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، دفاتر پیشخوان و همچنین در منزل به صورت اینترنتی ثبت نام کنند و مراجعه حضوری ضروری نیست.

زینی وند با بیان اینکه به علاقمندان به ثبت نام حضوری نیز توصیه داریم کار را به روزهای پایانی موکول نکنند، گفت:  از همه کسانی که توانمندی را در خود می بینند دعوت می کنیم در انتخابات شورای شهر و روستا که بسیار مهم است به عنوان پارلمان محلی، ثبت نام کنند تا انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم و بهترین ها توسط مردم انتخاب شوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد و هیچ مشکلی نداریم، اظهار کرد: هیئت های اجرایی نیز به زودی تشکیل می شود و 3015 شعبه اخذ رای در سراسر استان کرمان پیش بینی شده و 45 هزار نفر امر برگزاری انتخابات را در استان انجام می دهند و همه فرآیندها آماده است.

وی افزود: انتخابات امر مهمی است و تاکید داریم در روستاها و شهرها جوانان(خانم ها و آقایان) به ویژه تحصیلکرده ها نامزد شده و در اداره شهر و روستا سهیم شده و شهر و روستای خود را به دلخواه بسازد.

زینی وند در پاسخ به سئوالی درباره مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مشارکت انتخابات مجلس در حد انتظار نبود و پیش بینی این است مشارکت در انتخابات شوراها بالا باشد، گفت: کشور متعلق به مردم است و اکنون سختی های اقتصادی و کرونا مردم را اذیت کرده اما مردم باید بدانند مسوولان کوتاهی نکرده اند.

وی افزود: ما با کرونا و تحریم های ظالمانه مواجه شدیم و مردم در یکی دو سال گذشته با سختی هایی روبه رو شده اند اما مشارکت بالا در انتخابات خیلی از مشکلات ما را حل و خیلی از معادلات بین المللی را به نفع ما رقم می زند و فردای روز انتخابات حل بسیاری از مسائل کشور راحت می شود.

وی تصریح کرد: وظیفه دینی و ملی برای حضور در انتخابات داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha