• چهارشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99120604383
  • خبرنگار : 50291

امام جمعه موقت ورامین تاکید کرد

ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین

ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین
عکس خبر آرشیوی است

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین بر ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین تاکید کرد و گفت: جهت بهره مندی مردم ورامین، قرچک و ری راه دسترسی به این آزادراه مشخص شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص بزرگراه آبیک _ ورامین بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند طی سال های اخیر انجام شده، احداث بزرگراه ها است که در تحول و توسعه مناطق مختلف کشور تاثیرگذار بسیار بالایی داشته است.

وی ادامه داد: در سطح استان تهران احداث بزرگراه های ارزشمند توانسته است در جهت تسهیل دسترسی مردم و رونق اقتصادی و ایجاد شکوفایی در مناطق مختلف تاثیرگذار باشد که یکی از آن بزرگراه آبیک به ورامین است که بزودی افتتاح رسمی خواهد شد و در این خصوص باید از تمام عزیزانی که زحمت کشیدند و تلاش کردند تشکر کنم و قطعا احداث این بزرگراه هم در جهت پدافند غیر عامل و رشد و توسعه اقتصادی منطقه و از بن بست بیرون آوردن بسیاری از مناطق و دسترسی مردم کشورمان خصوصا استان تهران به مناطق مختلف بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: نکاتی در خصوص این بزرگراه است که لازم دانستم به عزیزانمان در قرارگاه خاتم الانبیا (ع) و تصمیم گیران دولتی اعلام کنم. از جمله این که تابلوهای مسیر از سمت آبیک قزوین به سمت چرمشهر ورامین چگونه نصب شده است؟ آن چیزی که گاها در رسانه ها مطرح می شود بزرگراه آبیک قزوین به چرمشهر است.

وی افزود: عنوان چرمشهر تنها فقط یک نام شهرک صنعتی است و هویت شهرستانی ندارد و جزو شهرستان ورامین محسوب می شود و ورامین شهری به عنوان حماسه سازان و مدافعان ولایت و قیام کنندگان ۱۵ خرداد سال ۴۲ شناخته می شود و نام ورامین در تاریخ ایران اسلامی یک نام نیک و مقدس است، لذا در خواست می شود مسئولان محترم زمانی که با رسانه ها مصاحبه می کنند تحت عنوان بزرگراه آبیک _ ورامین این مساله را مطرح کنند و هم در تابلوهایی که در سطح این اتوبان نصب شده امیدواریم کلمه آبیک _ ورامین درج شده باشد.

حجت الاسلام محمودی افزود: دسترسی های مردم مناطق در این مسیر به این بزرگراه تعیین بشود، تا آنجایی که اطلاع دارم راه های دسترسی از ورامین و قرچک به این بزرگراه طراحی نشده است، لذا از عزیزانمان در قرارگاه خاتم الانبیا(ع) این درخواست را دارم که حالا که در این حوزه موفق شدید و توانسته اند این پروژه بزرگ و تاثیرگذار را در رونق اقتصادی و استفاده از این منابع ارزشمند طبیعی اجرا کنید، حتما در ادامه این کار در مورد دسترسی ها این شهرها در مسیر خصوصا ورامین، قرچک، ری و... تعریف و بازگشایی صورت دهید که این خدمت انجام شده برای تمام مردم عزیز قابل استفاده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha