• دوشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99112719645
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

فرماندار بندرعباس:

از دورهمی و شب نشینی‌ها خودداری کنید/استعمال قلیان در تمامی اماکن عمومی ممنوع است

از دورهمی و شب نشینی‌ها خودداری کنید/استعمال قلیان در تمامی اماکن عمومی ممنوع است

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: محدودیت های شبانه برقرار است و مردم خریدهای خود را از ابتدای صبح و در ساعات مختلف از روز شروع و نهایت تا ساعت ۲۰ در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه نشوند.

عزیزاله کناری صبح امروز(۲۷ بهمن ماه) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس، افزود: با همراهی خوب مردم و زحمات کادر درمان و بهداشت و حوزه های هلال احمر، انتظامی راهور، پلیس راه، شهرداری، سپاه، گروههای مردم نهاد، بازاریان و آموزش و پرورش توانستیم بیماری کرونا را کنترل کنیم اما مردم باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر داشته باشند و عادی انگاری این بیماری خطرات بسیار زیادی را در بر خواهد داشت.

 وی خاطرنشان کرد: بهداشت به همراه نماینده اصناف از اماکن تجمعی سطح شهرستان بازدید به عمل آورد و تاکید لازم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک به افراد داشته باشد و همچنین نظارت کامل بر اجرای مراسمات عروسی در شهر و روستاها تا این مراسمات با حداقل نفرات و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک انجام شود و اگر در مراسم عروسی مهمانان مراسم به ویروس کرونا مبتلا شوند بانی مراسم به دستگاه قضائی معرفی خواهد شد.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم همچنان از دورهمی و شب نشینی ها خودداری کنند تا بتوانیم شرایط موجود شهرستان را حفظ کنیم، تصریح کرد: استعمال قلیان در تمامی اماکن عمومی و ساحل ممنوع است و شهرداری، انتظامی و بهداشت ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

کناری عنوان کرد: مردم حتی المقدور با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز برای خریدهای خود از ابتدای صبح و در ساعات مختلف به بازار مراجعه کنند و تا ساعت نهایت ۲۰ در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نشوند.

فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره ای نیز رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک را در محیط فروشگاه داشته باشند، اظهار کرد: بهداشت نظارت و کنترل لازم را بر ورود مسافران خارجی در بنادر و فرودگاه داشته باشد و هنگام ورود آنها تست کرونا حتما گرفته شود و ضد عفونی و گند زدایی اماکن عمومی همچنان توسط دستگاه‌های متولی انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha