• پنجشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99112317253
  • خبرنگار : 50010

فرماندار شهرستان خبر داد

اجرای ۵۸ پروژه با اعتبار ۲۹۸ میلیارد تومان در شبستر

اجرای ۵۸ پروژه با اعتبار ۲۹۸ میلیارد تومان در شبستر

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شبستر از اجرایی شدن ۵۸ پروژه با هزینه ۲۹۸ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، امور روستایی،خدمات آب، برق، گاز و مخابرات در این شهرستان خبر داد.

حسین عبدالهی در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: شهرستان شبستر در بخش صنایع تبدیلی با تولید ۳۲۴ هزار تن محصول رتبه اول استان را به دست آورده و در جذب تسهیلات کشاورزی نیز حائز رتبه برتر استان شده است.

وی افزود: این منطقه در استفاده از تسهیلات اشتغالزایی از محل صندوق توسعه ملی بعد از تبریز رتبه دوم استان را دارا است.

وی با بیان این‌که در طول سالجاری در حوزه صنعت، ۲۰ واحد تولیدی راکد به فعال تبدیل شده است، خاطر نشان کرد:  ۱۲۵ واحد تولیدی نیز در یک سال گذشته رفع موانع تولید شده‌اند و ۶۵ واحد تولیدی صنعتی جدید نیز به بهره برداری رسیده است.

عبدالهی اضافه کرد: اداره بهزیستی و کمیته امداد شبستر با اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به مدد جویان تحت پوشش، گام موثری در ایجاد اشتغال پایدار برداشته‌اند.

وی اضافه کرد: این شهرستان در بخش روستایی نیز از نگاه ویژه دولت دور نمانده و از نظر آسفالت کاری، جدول گذاری، بهسازی و زیرسازی معابر روستایی کارهای اساسی انجام گرفته است که به اندازه ۴۰ سال گذشته اعتبار هزینه برداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تاسیس شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان با هدف سرمایه گذاری و جذب سرمایه‌های مردمی و مشارکت در این شهرستان خبر داد و گفت: اخذ مجوز ایجاد دو موزه در شبستر، ایجاد و تصویب گذر فرهنگ و هنر شبستر، خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان با اعتبارات ملی و چندین مورد دیگر از کارهای دیگری است که در این شهرستان انجام گرفته است.

فرماندار اظهار کرد: افتتاح مرکز رشد بنیس - شبستر که با مشارکت دانشگاه پیام نور، پارک علم و فناوری استان و خیران منطقه ایجاد و تجهیز شده است، نوید روزهای خوبی را برای این شهرستان دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha