• جمعه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99111712672
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

تجهیزات هوشمندسازی مدارس تامین می‌شود

تجهیزات هوشمندسازی مدارس تامین می‌شود

ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش قرار شد تا تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی سیسم هوشمند مدارس و همچنین تجهیز هنرستان‌ها به امکانات جدید فراهم آید.

میرغنی نظری در  حاشیه جریان سفر معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس به خلخال و کوثر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی و رایزنی‌های انجام شده مصمم به سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به منطقه محروم خلخال و کوثر بودیم تا از نزدیک در جریان کاستی‌های این حوزه قرار گرفته و قول مساعد برای احداث واحدهای آموزشی جدید و نوسازی واحدهای فرسوده داده شود.

وی شهرستان‌های خلخال و کوثر را لایق توسعه آموزشی و علمی دانست و خاطرنشان کرد: مردم این منطقه به شدت به علم و ادب و همچنین پرورش نخبگان بی‌نظیر شهرت دارند و ضرورت دارد برهمین اساس نسل امروز و آینده در بهترین فضای آموزشی مراحل تحصیل و تهذیب را سپری کنند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این سفر ۶ واحد آموزشی در قالب ۶ کلاس درس اغلب در مناطق روستایی خلخال و کوثر کلنگ‌زنی شد و معاون وزیر آموزش و پرورش قول دادند تا برای مدرسه قدیمی سمیه خلخال نیز تدبیری مناسب در نوسازی و بهسازی بیندیشند.

نظری بیان کرد: در کنار کلنگ‌زنی برای احداث واحدهای آموزشی روستایی قرار شد تا رئیس سازمان نوسازی تا پایان امسال محموله‌ای از تجهیزات مدرن هنرستان‌ها و سیستم هوشمند را در اختیار فرمانداران شهرستان‌های خلخال و کوثر قرار دهند تا مدیران این مدارس از این تجهیزات در مسیر توسعه علمی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: علاوه بر مسئولان کشوری استاندار اردبیل نیز توجهی جدی به مطالبات اهالی جنوب استان دارند و اخیرا نیز دو دستگاه خودرو توسط آموزش و پرورش استان  در اختیار مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌های خلخال و کوثر قرار گرفت.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با تبریک ایام‌الله دهه فجر افزود: در سازندگی آینده کشور با یک چشم‌انداز عزت‌آفرین ما به پرورش و آموزش جوانان خلاقی نیاز داریم تا بتوانیم مسیر عزتمندانه را طی کنیم.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش که به دعوت نماینده خلخال و کوثر به جنوب استان سفر کرده بود با همراهی معاون عمرانی استاندار اردبیل، مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولان محلی کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه روستای نهمیل خورش رستم و کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه روستای لرد شاهرود را بر زمین زد و در بازدید از فضای فرسوده مدرسه ۱۲ کلاسه سمیه و نامجوی خلخال بر نوسازی و مقاوم‌سازی این واحدهای فرسوده قول مساعد داد.

در پایان سفر یک روزه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور رخشانی‌مهر با حضور در روستای نصرآباد کوثر کلنگ احداث همزمان ۶ مدرسه دو کلاسه را در این منطقه بر زمین زد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha