• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99111208830
  • خبرنگار : 99999

حبیبی: ورزش با قمه‌کشی فرق دارد/ برخی لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارند

حبیبی: ورزش با قمه‌کشی فرق دارد/ برخی لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید برخی در جمع آبی‌پوشان پایتخت قرار دارند که لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را ندارند.

گودرز حبیبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: من استقلال را در این مدت اصلا خوب ندیدم. اصلا معلوم نیست که این تیم با چه سیستم و تاکتیکی فوتبال بازی می‌کند. این روش بازی کردن استقلال را من در تاریخ عمرم ندیده‌ام. شاید تمرینات آن‌ها درست نباشد و ممکن است مشکلات روحی و روانی در تیم وجود دارد. در زمین هیچکس برای تیم بازی نمی‌کند. هرکس برای خودش به میدان می‌رود. با این شرایط معلوم نیست تیم  چطور می‌تواند صدرنشینی خود را حفظ کند. من استقلال را تا این جای کار موفق ندیده‌ام.

او ادامه داد: در حال حاضر هیچکس غیرت استقلال را ندارد. کسانی در تیم وجود دارند که لیاقت لباس استقلال را ندارند و در حد استقلال نیستند. نمی‌دانم این افراد را چه کسانی آوردند. شما پرسپولیس را ببینید. نفراتی که الان هستند، به درد تیم می‌خورند اما الان استقلال چه نفراتی را در تیم دارد؟ سید حسین حسینی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، بهترین فرصت را داشت تا خودش را ثابت کند اما گل به خودی زد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور اراذل و اوباش در تمرین آبی‌پوشان گفت: اصلا این اتفاق را نمی‌شود قبول کند. اراذل و اوباش چه ربطی به استقلال دارد که آن‌ها سر تمرین تیم می‌آیند؟ این‌ها اگر هوادار هستند، به استادیوم بروند و تشویق کنند. با این اتفاق چه چیزی قرار است ثابت شود؟ ورزش با قمه کشی زمین تا آسمان فرق دارد. این بی‌عرضگی مدیریت ما است. من واقعا برای ورزش این مملکت متاسف هستم که شاهد این مسائل هستیم. اگر قرار است فوتبال بازی کنیم، باید فوتبال بازی کرد. باید وجه تمایزی میان فوتبال و دعوا و درگیری باشد. ورزش با همه مسائل فرق می‌کند نباید همه چیز را باهم قاطی کرد.

حبیبی در پایان در پاسخ به این سوال که برای استقلال چه آینده را می‌توان متصور بود؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر آینده خوبی را نمی‌توان متصور بود. شاید آینده استقلال بدتر از چیزی که هست بشود. امیدوارم شرایط تیم بهتر شود و مسائلی که مطرح شده و قول و قرارها عملی شود تا شاهد آینده بهتری برای استقلال باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۲ ۱۸:۵۸

حرفت طلاس حبیبی. به بی‌اخلاقی تیمت جواد نکونام را هم اضافه کن.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۳ ۱۱:۳۵

شما از کجا مطلع شدی تیم تاکتیک ندارد و هر کی برای خودش بازی میکند مگه میشه با شش تا مربی بازیکن دست از پا خطا کند و دیدیم جلوی نفت در خانه حریف سه تا تیر دروازه زدیم. بابا به فکری مهلت بدید زود قضاوت نکنید فقط رفتار تیم با ملیچ خیلی بد و بی ادبانه بود یکی از بهترین خارجی‌های لیگ و فوق‌العاده با ادب امیدواریم زودتر برگردد.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۴ ۱۵:۰۶

بی اخلاقی در فوتبال موج می‌زند هر کسی زمانی درتیم ملی بازی کرده حالا به خود اجازه می دهد هر سخنی به زبان بیاورد دیگه از مربیان و بازیکنان لیگ‌های پایین تر چه انتظاری می‌رود. تا دیر نشده جلوی بی احترامی و بی اخلاقی را بگیرید.