• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99110805804
  • منبع : نمایندگی مرکزی

کلنگ زنی و افتتاح ۱۷۴ پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر

کلنگ زنی و افتتاح ۱۷۴ پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر

ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۷۴پروژه توزیع برق با اعتبار ۵۶۳ میلیاردریال، همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد

محمد اله داد اظهار کرد: ۲۹ پروژه توزیع برق در اراک، ۷ پروژه در کمیجان، ۳۰پروژه در تفرش، ۱۳ پروژه در آشتیان، ۱۶پروژه در فراهان، ۱۴ پروژه در غرق آباد، ۳۴پروژه در مامونیه، ۳پروژه در محلات، ۶پروژه در دلیجان، ۱۱ پروژه در شازند و ۱۱ پروژه در خنداب کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

وی نصب کنتور هوشمند، اصلاح شبکه فرسوده شهری و روستایی، راه اندازی و تجهیز اکیپ های خط گرم، نصب چراغ های معابر و احداث نیروگاه های مقیاس کوچک را از مهمترین پروژه های شاخص دهه فجر عنوان کرد.

براساس اعلام روابط عمومی توزیع برق استان مرکزی، اله داد با بیان اینکه با افتتاح پروژه های توزیع برق استان برای ۳۱۱ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است، افزود: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت‌های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش داشته و به صورت غیرمستقیم در اشتغالزایی صنایع دیگر نقش آفرین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: همچنین در ایام دهه فجر پروژه روستای «مزرعه‌نو» در شهرستان آشتیان که نخستین روستای سبز کشور است و تمام انرژی برق مورد نیاز آن از منابع و تأسیسات خورشیدی تأمین می‌شود، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به افتتاح می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی توسعه زیرساخت‌های شهری، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین روشنایی معابر شهری و روستایی و تأمین برق متقاضیان را از اهداف افتتاح این پروژه‌ها دانست.

اله داد تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی‌ برق، رضایت‌مندی مشترکین، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره‌وری اقتصادی اقدام به افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha