• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403072116019
  • منبع : نمایندگی مرکزی

استان مرکزی قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران کشور شد

استان مرکزی قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران کشور شد

ایسنا/مرکزی آقایان دوومیدانی کار استان مرکزی با کسب ۵ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کارگران کشور در یزد به مقام قهرمانی رسیدند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور، انتخابی تیم ملی و اولین دوره مسابقات شرکت ها و کارخانجات کشور در مجموعه ورزشی شهید نصیری شهرستان یزد برگزار شد و دوومیدانی کاران استان مرکزی با کسب ۵ مدال رنگارنگ در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی رسیدند.
 
قریب به ۱۸۰ ورزشکار از ۲۶ استان در یزد دور هم جمع شدند و در مواد مختلف ورزش دو و میدانی از جمله دو ۱۰۰ متر، دو ۲۰۰ متر، دو ۴۰۰ متر، دو ۸۰۰ متر، دو ۱۵۰۰ متر، دو ۵ هزار متر، دو ۱۰۰ متر با مانع، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و دو امدادی ۴ در ۱۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند.
 
مسابقات قهرمانی کارگران کشور که جنبه انتخابی تیم ملی نیز داشت از جذابیت بالایی برخوردار بود که در نهایت استان مرکزی موفق شد مقام اول تیمی را کسب کند؛ استان های اصفهان و کرمانشاه نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
 
در ادامه اولین دوره مسابقات شرکتها و کارخانجات با حضور ۳۳ شرکت از سراسر کشور برگزار شد که سپاهان نوین اصفهان بر سکوی نخست ایستاد، مس سرچشمه از کرمان دوم شد و آلومینیوم سازی اراک نیز مقام سوم را بدست آورد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از فدراسیون ورزش کارگری، در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی کارگران، محمدرضا بهروزی ماده پرش طول مقام اول، عرفان حبیبی در ماده ۴۰۰ متر مقام دوم، رحیم رستگاری در ماده ۵۰۰۰ متر مقام سوم، فردین دالایی در ماده پرتاب دیسک مقام سوم و در ماده ۱۰۰×۴ امدادی استان مرکزی مقام سوم را کسب کردند. در بخش انفرادی قهرمانی شرکت ها و کمپانی ها، رضا العامری در ماده ۵۰۰۰ متر مقام اول و حسن مظفری در ماده پرتاب دیسک مقام دوم را کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha