• پنجشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99102519249
  • منبع : منطقه جنوب تهران

فرماندار عنوان کرد:

قرچک سومین شهرستان پرتراکم استان تهران است

قرچک سومین شهرستان پرتراکم استان تهران است

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: با توجه به آموزش های مجازی و وضعیت معیشتی مردم، تهیه گوشی برای برخی خانواده ها سخت شده و نیازمند توجه وزارت آموزش و پرورش و استان و خیرین به این شهرستان هستیم.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک عصر پنجشنبه ۲۵ دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک که سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد ، بیان کرد: با توجه به حساسیت امور آموزش و پرورش باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی استفاده شود.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تمام کمبودها اقدامات خوبی در قرچک در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته است، افزود: با وجود کمبود زیرساخت‌ها و مطالبات بحق قشر فرهنگی رتبه های خوبی در حوزه آموزش و پرورش بدست آورده‌ایم ، اما خدمات در حد استاندارد نیست ، گرچه پیگیری ها و تلاش هایی با استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش انجام شده است.

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه تراکم دانش آموزی در قرچک بالاست، اظهار کرد: قرچک سومین شهرستان پرتراکم استان تهران است و به فراخور آن جمعیت دانش آموزی این شهرستان بالا است.

خطیبی با بیان اینکه برای مدارس فرسوده و کمبود نیروی اداری پیگیری شده است، بیان داشت: با توجه به آموزش های مجازی و وضعیت معیشتی مردم، تهیه گوشی برای برخی خانواده ها سخت شده و نیازمند توجه وزارت آموزش و پرورش و استان و خیرین به این شهرستان هستیم.

وی افزود: سند تحول بنیادین از اسناد بالادستی برای ارتقای تحصیلی دانش آموزان و ارتقای مسائل فرهنگی است و همچنین برنامه ششم توسعه و انتظارت آموزش و پرورش را پیگیر شویم.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان خطاب به شورای آموزش و پرورش، گفت: برای بازماندگان از تحصیل و کاهش آمار بی‌سوادی فعالیت ها را به زمین نگذاریم و تلاش کنیم آمار بیسوادی در شهرستان کم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha