• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99102418684
  • منبع : بنیاد شهید

عملیات کربلای ۵ یکی از افتخارآمیزترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است

عملیات کربلای ۵ یکی از افتخارآمیزترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدا و رزمندگان شاخص عملیات کربلای ۵ گفت: عملیات کربلای ۵ یکی از افتخارآمیزترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا، سلیمان رستمیان در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدا و رزمندگان شاخص عملیات کربلای 5 گفت: عملیات کربلای 5 یکی از افتخارآمیزترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است که سراسر آن مجاهدت، ایثارگری و ازخودگذشتگی رزمندگان غیور اسلام است، رزمندگانی که باایمان خود بر دشمن غلبه کردند.
وی افزود: امروز بازنشر ارزش‌های دفاع مقدس و بازگو کردن خاطرات آن دوران علی‌الخصوص عملیات‌های آن زمان سبب ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد بود، امروز جامعه نیازمند این فرهنگ است، جوانان امروز و نسل‌های آینده که آینده‌سازان کشور هستند باید از این ارزش‌ها درس بگیرند.
مدیرکل بنیاد استان البرز نقش خانواده‌های شهدا در موفقیت‌های انقلاب اسلامی را مؤثر دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا جهاد رزمندگان در دفاع مقدس را کامل کردند و در این راه از بهترین هستی خود یعنی فرزندان رشید خود گذشتند، ما امروز مدیون خانواده‌های شهدا هستیم و با تجلیل از آنان دین خود را نمی‌توانیم ادا کنیم، اجر این عزیزان فقط با خداست و ما امروز اینجا هستیم تا بگوییم تا ابد مدیون خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.
رستمیان گفت: تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شکرانه سرمایه ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه است و اینکه این عزیزان بدانند چه قدر برای ما مهم و بااهمیت هستند. خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ستون‌های مستحکم انقلاب اسلامی هستند.
عملیات کربلای ۵ یکی از بزرگترین عملیات‌های رزمندگان ایرانی در طول جنگ تحمیلی بود که در تاریخ ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۵ با رمز یازهرا(س) در منطقه شلمچه و شرق بصره آغاز شد و شکست سنگینی به رژیم بعث عراق وارد کرد. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha