• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99101511054
  • خبرنگار : 50163

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره عنوان کرد

تنظیم بودجه ۱۴۰۰ شهرداری خرم‌دره بر اساس نیاز شهروندان

تنظیم بودجه ۱۴۰۰ شهرداری خرم‌دره بر اساس نیاز شهروندان

ایسنا/زنجان رئیس شورای شهر خرم‌دره گفت: بودجه ۱۴۰۰ شهرداری خرم‌دره بر اساس نیاز شهروندان و مشارکت مردم تنظیم خواهد شد.

غلام‌رضا کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم استفاده از نظرات و پیشنهادات شهروندان در تهیه و تنظیم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در تلاش است تا بودجه سال بعد شهرداری خرم‌دره را با استفاده از تجربه متخصصان در این حوزه و بر اساس نیازهای واقعی مردم تهیه و تنظیم شود.

وی با بیان ‌اینکه این موضوع از طریق فراخوان که در روزهای آینده منتشر می‌شود به اطلاع شهروندان می‌رسد، تصریح کرد: با توجه به نقش ارزنده مردم در پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهر، امیدواریم همشهریان و نخبگان این حوزه یاری‌گر شورا و شهرداری باشند و از طریق راه‌های ارتباطی که در فراخوان اعلام خواهد شد، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

این مسئول، مهم‌ترین وظیفه شوراها را تدوین بودجه شهرداری‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در تدوین بودجه باید به گونه‌ای عمل کرد که ضمن پیش‌بینی منابع و درصد تحقق بالا، پاسخ‌گوی توقعات مردم از شهرداری‌ها باشد.

وی با بیان اینکه نیازهای شهر و جامعه شهری به گونه‌ای است که باید مدام در حال برنامه‌ریزی بود، اضافه کرد: تنظیم بودجه بر اساس نیازهای شهر تا حدی می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای شهروندان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره با پرداختن به این موضوع که مشارکت به عنوان اساسی‌ترین عنصر در دست‌یابی به اهداف توسعه، به‌ویژه توسعه شهری از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: هر چه توده مردم جامعه مشارکت بیشتری در امور خود داشته باشند، امکان کسب موفقیت بیشتر است، پس این روزها مشارکت شهروندان در امور شهری یک ضرورت است.

کلانتری، شفاف‌سازی مالی را یکی از مطالبات مردم دانست و متذکر شد: شفافیت در بودجه موجب افزایش اعتماد و مشارکت مردم و افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود که در همین راستا عملکرد شش ماهه شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای بند ۱۰ ماده ۸۰ قانون شهرداری‌ها توسط روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تهیه و برای شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha