• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99101410530
  • خبرنگار : 50223

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف و ضبط شیر آلوده و مخلوط ۵۰درصدی آب در یاسوج

کشف و ضبط شیر آلوده و مخلوط ۵۰درصدی آب در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و توقیف محموله شیرآلوده با مخلوط۵۰ درصدی آب در شهر یاسوج خبر داد.

«براتعلی صالحی» در حاشیه توقیف یک دستگاه خودرو حمل شیر آلوده در شهر یاسوج به خبرنگاران گفت: با توجه به گزارشات مردمی و دامپزشکی استان مبنی بر اینکه شیرهای آلوده با بار میکروبی بالا و داشتن آب بیش از حد نرمال به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد می شود که این مساله خطرات زیادی را برای مردم و مصرف کنندگان بوجود می آورد.

وی افزود: با همراهی و هماهنگی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و دامپزشکی استان پس از بررسی‌های لازم امروز توانسته ایم یک دستگاه خودرو حمل شیر آلوده را متوقف کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: طبق گزارشات واصله روزانه ۵ دستگاه خودرو از این نوع شیر از استان‌های همجوار بعنوان ضایعات وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

صالحی تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته آب موجود در شیر محموله متوقف شده، ۱۴ درصد از نرم کشوری بالاتر بود البته بار میکروبی این محموله نیز در حال بررسی و آزمایش است که قطعا با میکروبی بالایی خواهد داشت. اضافه کردن آب را برای پایین آوردن بار میکروبی شیر انجام می دهند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: گزارشات رسیده حاکی از این است که برخی از این نوع محموله ها تا ۵۰ درصد شیر وارد شده به استان کهگیلویه و بویراحمد آب است که این موضوع سلامت و جان مردم را به خطر می اندازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۴ ۱۶:۴۹

ایسنا! اینکه دیگه خبر رسانی نمیخواد! متقلبها به اندازه چند تا تراول کارت به کارت میکنند و دیگه کسی هم باهاشون کاری نداره.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۴ ۱۸:۰۸

سلام وقتی تخلف محرز است پس لطفا نام فروشنده و آدرس دقیق مغازه را قید کنید زیرا تعداد زیادی از همشهریان در روزهای قبل خریداری کرده اند حداقل جهت جلوگیری از مصرف آن اطلاع رسانی شفاف و علنی به عمل آید

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۵ ۰۰:۴۴

خاک تو سر آدم های متقلب مگه خودشون زن و بچه ندارن

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۵ ۰۴:۳۶

دروغه من همیشه از اینجا خرید میکنم کیفت عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۵ ۰۸:۰۱

درود بر شما ادرس مغازه آخر آسفات بریدگی آخر سمت راست. پیروز و تندرست باشین

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۵ ۰۸:۴۸

والله یاسوج شده تگزاس همه خلاف توش هست همیشه سرخط خبرگزاری هاشده

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۵ ۰۹:۱۰

اول که تشکر میکنیم بعدش لطفا همشون رو بازدید کنید نه فقط یکی که گزارش میدن همشون همینطورن

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۵ ۱۶:۲۵

اگه شیرهای پاکتی وخوشگل کارخانه ای بررسی بشه، نه تنها اب داره، بلکه وایتکس هم داره، چرابه اونا تهمت نمیزنین؟

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۵ ۱۷:۱۲

خدابه داد آدمهایی که به همین سادگی با سلامتی مردم بازی میکنن برسه این پولهای کثیف نامشروع جز سرطان ارزش دیگری نداره خداوند را فراموش نکنیم هرگززززززز

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۵ ۲۳:۵۵

خواهش میکنم تو مغازه های فروش لبنیات رو کنترل کنید من با چشمان خودم دیدم که داشت آب میکرد تو شیر بهش گفتم گفت نه یه زره آب زدم به ته دبه جا شیری ریختم روش ولی دبه نصفش آب بود