• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99101410056
  • خبرنگار : 71451

خدمت به جامعه ایثارگران یک ارزش است

خدمت به جامعه ایثارگران یک ارزش است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: خدمت کردن به جامعه ایثارگری بسیار پرارزش است و ما به‌عنوان خادم خانواده‌های شاهد و ایثارگر همه‌ تلاش خود را می‌کنیم ضمن خدمت خالصانه و صادقانه، برطرف‌کننده مشکلات این قشر معظم جامعه باشیم.

به گزارش ایسنا، مرتضی انصاری‌فر از تماس تلفنی با ۲۰ هزار ایثارگر استان مرکزی باهدف دلجویی و برقراری ارتباط عاطفی با خانواده‌های شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جایگاه رفیعی در جامعه دارند و انجام طرح سپاس در شرایط کنونی باوجود ویروس کرونا محدودتر شده پس باید با مشارکت و تلاش همگان، برای حفظ و ارتقای جایگاه این قشر با جایگزین کردن تماس تلفنی بیش از گذشته فعالیت کرد.

وی افزود: خدمت کردن به جامعه ایثارگری بسیار پرارزش است و ما به‌عنوان خادم خانواده‌های شاهد و ایثارگر همه‌ تلاش خود را می‌کنیم ضمن خدمت خالصانه و صادقانه، برطرف‌کننده مشکلات این قشر معظم جامعه باشیم.

انصاری‌فر گفت: این تماس‌ها از اسفند سال گذشته با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، به دلیل ضرورت عدم حضور در منازل جامعه ایثارگری و ارائه خدمت غیرحضوری آغاز و با اولویت والدین معظم شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و سپس دیگر اقشار جامعه هدف و تا پایان نابودی این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت. طی نه‌ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۰ هزار تماس تلفنی توسط مسئولان بنیاد با جامعه هدفی که به علت کهولت سن و یا مشکلات جسمی مراجعه کمتری به بنیاد دارند انجام‌شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: این امر باهدف احوالپرسی، برقراری ارتباط عاطفی و اطلاع مداوم از وضعیت زندگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بنیاد استان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود. در این تماس‌های تلفنی ضمن پیگیری مسائل این قشر معزز، نکات مهم بهداشت فردی و اجتماعی را به جامعه ایثارگری یادآوری می‌کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha