• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99100906821
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در همدان مشخص شد

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در همدان مشخص شد

ایسنا/همدان حجت الاسلام احمدحسین فلاحی به عنوان رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان همدان انتخاب شد.

در نشست مجمع نمایندگان استان همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین، هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر و حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء به عنوان اعضای هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان همدان انتخاب شدند. همچنین با تصمیم اعضای هئیت عالی نظارت بر انتخابات، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این باره در گفت‌وگو با ایسنا، مطرح کرد: روحیه هیئت نظارت بر روند انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان در دوره پیش رو همان روحیه شورای نگهبان است.

دکتر هادی بیگی‌نژاد بیان کرد: شورای نگهبان به صورت قانونی نمی تواند در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ورود پیدا کند، به همین علت قانون هیئت نظارتی به منظور نظارت بر روند انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را تعیین کرده است.

وی اضافه کرد: امسال با نظر مجمع نمایندگان استان همدان، بنده به اتفاق حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده همدان و حسن لطفی نماینده رزن به عنوان هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان انتخاب شدیم.

نماینده ملایر در خانه ملت از تشکیل نخستین جلسه این هیئت طی هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: شیوه و عملکرد ما در این هیئت، همان شیوه پیگیری شورای نگهبان خواهد بود.

وی گفت: افرادی با سابقه فساد مالی نباید مسئولیت بگیرند و ما با روی کار آوردن چنین افرادی دست آنها را برای فساد بیشتر باز خواهیم گذاشت پس روحیه این دوره هیئت نظارت در استان همدان مطابق همان روحیه شورای نگهبان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین علت گرامیداشت نهم دی ماه این است که مردم همواره پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، به از بین بردن اتحاد داخلی و خارجی سران فتنه در سال ۸۸ توسط مردم اشاره و اظهار کرد: مردم تلاش های باطلی که سال ها برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده بود، با هوشیاری پاک کردند که این خود نشان دهنده عدم کوتاهی مردم برای حفظ انقلاب و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اتفاقات سال ۸۸ و عدم تشخیص حق و باطل به علت شرایط فتنه سبب بدبینی بسیاری از مردم نسبت به مسئولان کشور شد و در این بین تنها رهبری محل اتکای مردم شدند و مردم به علت عشق و علاقه به ایشان به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه برای غرب‌گراها رسیدن به قدرت مهم است، خاطرنشان کرد: غرب‌گراها با هر وسیله ای حتی با تحریم و بحران و بدون در نظر گرفتن منافع ملی، درصدد رسیدن به قدرت هستند.

به گزارش ایسنا، روند انتخابات شوراهای شهر و روستا از روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه با ثبت نام از داوطلبان آغاز می‌شود و انتخابات هم در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha