• شنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041610995
  • خبرنگار : 50037

 انتخابات در واقع جشن ملت ایران است 

 انتخابات در واقع جشن ملت ایران است 

ایسنا/همدان بازرس ویژه ستاد انتخابات شهرستان رزن با بیان اینکه  انتخابات در واقع جشن ملی ملت ایران است، اظهارکرد: زمینه‌ها و شرایط لازم برای اینکه مردم پای صندوق بیایند در سطح شهرستان با تدابیر و تلاشهای وصف ناپذیر مسئولان شهرستان در خلق انتخاباتی سالم و مشارکتی کم نظیر ستودنی بود. 

وحید به‌خوش از اینکه مردم شهرستان پای صندوق‌های رأی آمدند و در تعیین سرنوشتشان مشارکت کردند قدردانی کرد و به ایسنا گفت: دیروز مردم شهرستان رزن به تکلیفشان عمل کردند و نقش خود را در انتخابات به خوبی نشان دادند و با مشارکتی کم نظیر به اقتدار و جمهوریت نظام رأی قاطع دادند.

به خوش تاکید کرد: مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی موجب خشم دشمنان است و تبری و برائت از دشمنان این ملت و این انقلاب به عنوان یک اصل تعریف شده است بنابراین برای انجام وظیفه اصلی تبری، مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری حماسه ای دیگر خلق کردند.

بازرس ویژه ستاد انتخابات شهرستان رزن با بیان اینکه توصیه شده‌ایم به اینکه اگر امر جامعی در حکومت و کشور اتفاق افتاد مردم مأمور به این هستند به صورت جامع شرکت کنند، تأکید کرد: در کشور ما و در نظام مدیریت کشور امر جامعی بالاتر از مسئله انتخابات نداریم.

 بازرس ویژه ستاد انتخابات شهرستان رزن با تأکید براینکه مهمترین و بزرگترین امانتی که در دست ماست امانت حکومت اسلامی جامعه اسلامی  بوده که خون بهای شهدای عزیز نتیجه مجاهدت‌های همه مجاهدان عالم است، افزود: همواره سرنوشت کشور و حکومت اسلامی امانتی است که بر دوش تک تک ملت ایران است و همگان وظیفه داریم که این امانت را به اهلش بسپاریم.

وی با بیان اینکه هم شرکت در انتخابات و هم تاکید بر انتخاب اصلح و اهلیت فردی که دارای اهلیت بیشتری است اهمیت دارد، ادامه داد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور پرشور مردم شهرستان رزن بوده‌ایم به‌ طوری‌ که بیشترین درصد مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی در سطح استان مربوط به رزن بوده است.

به‌خوش گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان رزن خوشبختانه به وظایف خود عمل کردند و ساختار و سازمان برگزاری انتخابات در شهرستان به بهترین شکل صورت گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha