• سه‌شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99092519101
  • خبرنگار : 71613

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا: نگاه ویژه‌ای به کسب ورودی المپیک دارم

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا: نگاه ویژه‌ای به کسب ورودی المپیک دارم

بهنام شیری می‌گوید خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند و پس از آن نیز به دنبال کسب سهمیه المپیک توکیو است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوومیدانی برای برخی از ورزشکاران که شانس کسب سهمیه المپیک یا مدال‌آوری در آسیا را دارند، اردو در نظر گرفته است. بر این اساس مهدی پیرجهان و میلاد ناصح جهانی با مربیگری ایوب دادروان در کیش اردو زده‌اند و بهنام شیری، علی ثمری و علی فتحی‌گنجی نیز با مربیگری هادی سپهرزاد تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کنند.

بهنام شیری، نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد وضعیت اردوی آماده‌سازی خود به ایسنا گفت: تمریناتم را از دو ماه قبل شروع کرده‌ام و اکنون چند روزی است که در تهران اردو زده‌ایم. این اردو ۴۵ روز ادامه دارد و بعد از آن با نظر مربی به کیش یا بوشهر می‌رویم. خوشبختانه همه چیز خوب است و امیدوارم که رکورد خوبی ثبت کنم.

او در مورد وضعیت آمادگی خود بیان کرد: همه موارد مد نظر مربی از نظر قدرتی و سایر مسائل را انجام می‌دهم و روی بدنم کار می‌کنم. خوشبختانه شرایط تمرینی و آمادگی بدنی خوبی دارم.

شیری به محل اسکان خود اشاره کرد و گفت: فدراسیون برایمان هتل تهیه کرده است که محل آرامی است و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. از آقای صیامی تشکر می‌کنم که شرایط خوبی را فراهم کرده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او در مورد مسابقاتی که قصد شرکت در آنها را دارد، گفت: خودم را برای مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، آماده می کنم و پس از آن هم نگاه ویژه‌ای به کسب ورودی المپیک دارم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا به بازدید مهدی علی‌نژاد از مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب گفت: آقای علی‌نژاد روز گذشته(دوشنبه) از آفتاب انقلاب بازدید کرد و ما هم آنجا مشغول تمرین بودیم. او به ما روحیه داد و گفت هر چه نیاز دارید، بگویید.

شیری در پایان گفت: از آقای رحتمی (مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد) و آقای صیامی تشکر می کنم که این اردو را  تدارک دیدند و حمایتمان می‌کنند. علاوه بر این از هادی سپهرزاد هم تشکر می‌کنم که جانانه از ما حمایت می‌کند تا رکوردهای خوبی ثبت کنیم. هر روز در دو نوبت تمرین می‌کنیم و آقای سپهرزاد هم کنارمان حضور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha