• دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99091007831
  • خبرنگار : 50291

فرماندار اعلام کرد

ادارات قرچک تعطیل نیست/ فعالیت اداری بر اساس طرح جامع محدودیت‌ها

ادارات قرچک تعطیل نیست/ فعالیت اداری بر اساس طرح جامع محدودیت‌ها

ایسنا/تهران فرماندار قرچک با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان از حیث فراگیری و شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به مصوبه استانداری تهران، این شهرستان شامل تعطیلی سراسری نمی‌شود و ادارات تعطیل نیست.

بهمن خطیبی ظهر دوشنبه ۱۰ آذرماه افزود: بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا ابلاغی اول آذرماه، فعالیت ادارات ضروری با دو سوم ظرفیت نیروی انسانی و سایر ادارات و ارگان‌ها با ۵۰ درصد نیرو به فعالیت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه استانداری تهران، این شهرستان شامل تعطیلی سراسری نمی‌شود و ادارات تعطیل نیست.

فرماندار قرچک گفت: روابط عمومی‌های ادارات در هر زمینه‌ای باید منافع مردم شهرستان را مدنظر داشته و با مسئولیت اجتماعی خود در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا با تشکیل تیم اطلاع‌رسانی قوی و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای به ویژه فضای مجازی گام‌های اثربخش‌تری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات دولت‌ها ثمرات نظام است و هر دولتی نقاط قوت و ضعفی دارد که باید اقدامات مثبت را برای افزایش روحیه امید در جامعه به بهترین نحو منعکس کرد و با انتقاد سازنده منجر به رفع ضعف‌ها شد.

خطیبی یادآور شد: نقد موضوعی پذیرفته شده است که نباید اثرات آن در رفع مشکلات را کتمان کرد، اما افراط و تفریط است که فضای جامعه را ملتهب کرده و به منافع عمومی لطمه وارد می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: مدیریت کشور در وضعیت کنونی با وجود کمبود منابع، تحریم‌ها، همجه‌های داخلی، شرایط کرونا و بسیاری مسائل دیگر که از دید مردم پنهان نبوده، کار آسانی نیست اما دولت بر حسب وظیفه تمام توان را بکار گرفته با پشتوانه مردم و کمک همه دلسوزان نظام اقدامات مثبتی انجام دهد که در این‌باره وظیفه روابط عمومی‌ انعکاس صحیح و شفاف‌ عملکرد برای مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha