• دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99090302312
  • خبرنگار : 71576

عطایی: آلکنو هم می‌داند الان وقت تغییر سبک نیست

عطایی: آلکنو هم می‌داند الان وقت تغییر سبک نیست

کارشناس والیبال ایران گفت: برخی ممکن است مخالف باشند اما آلکنو هم می‌داند که در این زمان کم نمی‌توان سبک والیبال ایران را تغییر داد.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیش بینی خود از هفته دوم لیگ متمرکز والیبال توضیح داد: به هر حال الان دیگر همه تیم‌ها با اطلاع از کرونا کارشان را ‌پیش می‌برند و ما هم سعی می‌کنیم به گونه‌ای کار کنیم که کیفیت خوبی برای مسابقات این هفته داشته باشیم. بازی‌های قابل قبولی از نظر کیفیت در هفته اول انجام شد و ما هم خوب بودیم، به نظرم با توجه به تعطیلی که وجود داشت عملکرد تیم‌ها قابل دفاع بود.

او افزود: اکنون آماده هفته دوم هستیم هرچند که کار سختی داریم. مسابقات این هفته از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و ما به ترتیب با تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین و شهرداری قزوین بازی داریم که رقبای‌ خوبی هستند. 

سرمربی تیم هراز آمل، در پاسخ به این سوال که بازی با کدام یک از این حریفان سخت‌تر است؟ توضیح داد: به هر حال وضعیت به گونه‌ای است که‌ جلوی همه تیم‌ها شانس برد داریم و بد هم باشیم احتمال باخت هست. سعی می‌کنیم همه‌ توانمان را برای هر بازی‌ به کار بگیریم. همه حریفان قابل احترام هستند.

او همچنین درباره انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: هر انتخاب و تصمیمی ضعف‌ها و قوت‌هایی دارد. الان هم برخی افراد ‌می‌توانند مخالف باشند اما در حقیقت این تصمیمی بود که در کمیته فنی فدراسیون‌ گرفته شد. به نظرم بیشتر خانواده والیبال موافق آلکنو هستند.

کارشناس والیبال ایران افزود: یکسری در مورد سبک والیبال این مربی حرف می‌زنند اما به نظر من تغییرات اساسی داده نخواهد شد و فکر کنم او بیشتر به اداره تیم و استفاده از تمام پتانسیل‌ها تمرکز می‌کند. زمان کافی برای تغییر سبک وجود ندارد و خود آلکنو هم این موضوع را می‌داند. فکر می‌کنم انتخاب خوبی بود. 

عطایی درباره کوتاه مدت بودن قرارداد آلکنو نیز اظهار کرد: به نظر من دلیل این کار فدراسیون این بود که قصد دارد بعد از المپیک مربی ایرانی به کار بگیرد، الان تصمیم درستی بود که خارجی آمد. هر مربی ایرانی می‌آمد کار سخت بود چون در حقیقت ما ایرانی‌ها خودی‌ها را خیلی زیاد مورد انتقاد قرار می‌دهیم. کار در المپیک بسیار سخت است و اگر مربی ایرانی به پنجم مشترک هم برسد انتقاد زیادی می‌شود. به نظر من تصمیم فدراسیون درست بود و بهتر است بعد از المپیک مربی ایرانی به کار گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha