• شنبه / ۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99090100720
  • خبرنگار : 50093

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد:

افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها در ساعات منع تردد شبانه غیرمجاز است

افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها در ساعات منع تردد شبانه غیرمجاز است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به شرایط خاص تردد شبانه خودروهای شخصی، تاکسی‌هایی که در زیرمجموعه ما قرار دارد، به هیچ وجه اجازه ندارند نرخ کرایه را افزایش دهند.

احمد محبی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فعالیت تاکسی‌های سطح شهر مشهد در ساعات منع تردد شبانه خودروهای شخصی اظهار کرد: تاکسی‌ها برای تردد در تمام ساعات شبانه‌روز مجوز دارند و خدمات‌رسانی خواهند کرد. تمام تلفن‌های تاکسی بی‌سیم از جمله ۱۳۳، ۱۸۸۰، ۱۸۴۰، ۱۸۲۹ و ۱۸۳۰ فعال هستند و مشکلی برای تردد ندارند.

وی افزود: مردم بابت تردد خود نگرانی نداشته باشند. تاکسی‌ها در حال آماده باش قرار دارند و در صورت کمبود از تاکسی‌های موقت استفاده خواهیم کرد تا مشکلی برای جابه‌جایی مردم به وجود نیاید. با توجه به شرایط خاص به وجود آمده که فقط تاکسی‌ها اجازه تردد دارند، نرخ کرایه‌ها به هیچ عنوان افزایشی نخواهد داشت و بر اساس مصوبه‌ای که در ابتدای سال ابلاغ شده خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسی‌های تلفنی که زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی شهرداری باشند نیز برای تردد شبانه مجوز دارند که لیست آن‌ را به پلیس راهور استان اعلام کرده‌ایم. تمام تاکسی‌هایی که زیر مجموعه قرار دارد، اجازه افزایش قیمت ندارد. شهروندان در صورت مشاهده تخلف و افزایش غیرمجاز کرایه تاکسی، این موضوع را به سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گزارش دهند.

محبی در خصوص وضعیت فعالیت تاکسی‌های اینترنتی خاطرنشان کرد: به نمایندگان تاکسی‌های اینترنتی ابلاغ کردیم تا لیست تاکسی‌های خود را به ما اعلام کنند. تاکسی‌های اینترنتی زیرمجوعه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی هستند. سازمان صمت استان باید لیست پلاک‌های تاکسی‌های اینترنتی را به فرمانداری و فرمانداری مشهد به سازمان تاکسی‌رانی مشهد اعلام کند تا لسیت آنان را در اختیار پلیس راهور قرار دهیم. تاکنون لیست تاکسی‌های اینترنتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به ما اعلام نشده است.

وی در مورد نحوه شناسایی افراد سودجو در تاکسی‌های اینترنتی عنوان کرد: ممکن است برخی از افراد در گذشته در تاکسی‌های اینترنتی ثبت‌نام کرده‌ باشند اما پس از مدتی غیرفعال شده‌ باشند. این افراد باید توسط نماینده‌های تاکسی‌های اینترنتی شناسایی شده و فقط لیست افراد فعال را به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha