• پنجشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99082920367
  • منبع : منطقه جنوب تهران

نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا از اول آذرماه در قرچک

نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا از اول آذرماه در قرچک

ایسنا/تهران فرماندار قرچک نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند ، محدودیت‌ های کرونا از اول آذرماه در این شهرستان را اعلام کرد.

بهمن خطیبی ظهر پنجشنبه ۲۹ آبان ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: شهرستان قرچک از حیث شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی است ؛ فهرست مشاغل ضروری که در هیچ‌یک از وضعیت‌های سه‌گانه تعطیل نمی‌شوند در پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان به نشانیhttps://qarchak.osta-th.ir درج شده است.

وی ادامه داد: مشاغل سطح ۱ و ۲ با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت بوده اما فعالیت مشاغل سطح ۳ و ۴ ممنوع است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: فعالیت ادارات ضروری شهرستان که لیست آنها به ادارات و ارگان‌ها اعلام شده با دو سوم ظرفیت نیروی انسانی و سایر ادارات و ارگان‌ها با ۵۰ درصد نیرو به فعالیت خواهند پرداخت.

خطیبی خاطر نشان کرد: تردد از شهر به شهر داخل استان‌های تهران و البرز محدودیت ندارد اما ورود و خروج خودروها با پلاک غیربومی بین شهرهای استان‌ها ممنوع بوده و در شهرستان قرچک نیز این محدودیت‌ها با جدیت اعمال خواهد شد.

فرماندار قرچک افزود: از اول آذرماه این محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود و ضمانت اجرایی عدم رعایت مصوبات نیز شامل تذکر کتبی، انفصال از خدمت کارکنان و مدیران دولتی، پلمپ واحدهای صنفی متخلف، جریمه نقدی برای ترددها و... می‌باشد.

وی اظهار کرد: موارد ذکر شده، حداقل‌های محدودیت در شرایط فعلی است و در صورت عدم همکاری عموم، مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: هرگونه تغییرات احتمالی در اعمال محدودیت‌ها، از طریق کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان قرچک به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha