• سه‌شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99082013645
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام:

تفکر سیستمی بر جهاددانشگاهی کاملا مشهود است

تفکر سیستمی بر جهاددانشگاهی کاملا مشهود است

ایسنا/ایلام توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: تفکر سیستمی به مدیران کمک می‌کند که فقط به مشاهده اکتفا نکنند بلکه واقعیت‌های پیرامون را با ساختار و الگوهای درست ترکیب کنند که این رویکرد سیستمی در مجموعه‌ی جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است.

«امین دوست‌محمدی» در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت توانمندساز کردن کارکنان و مدیران دستگاه‌ها تاکید و اظهار کرد:  در شرایط کنونی و تاکیدات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر لغو گردهمایی‌ها بهترین گزینه استفاده از بستر فضای مجازی جهت آموزش است که جهاددانشگاهی از ظرفیت بسیار بالایی برای تحقق این ضرورت برخوردار است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اشاره به اهمیت تفکر سیستمی گفت: تفکر سیستمی به مدیران کمک می‌کند که فقط به مشاهده اکتفا نکنند بلکه واقعیت‌های پیرامون را با ساختار و الگوهای درست ترکیب کنند که این رویکرد سیستمی در مجموعه‌ی جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است.
دوست محمدی  با تاکید بر رویکرد سیستمی جهاد دانشگاهی و فضای فیزیکی مناسب و آموزشی‌های حضوری و غیرحضوری آن خاطر نشان کرد: اگر بر فضاهای فیزیکی ما با تمام امکانات و تجهیزات یک تفکر سیستماتیک حاکم نباشد ارزش امکانات به صفر می‌رسد و خوشبختانه مجموعه‌ی  جهاد دانشگاهی به خوبی این مقوله را درک کرده و در این زمینه به توانایی بالایی رسیده است.
وی  با اشاره به توانمندی جهاد دانشگاهی در برگزاری دوره‌های آموزشی برخط گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازوی توانمند می‌تواند در کنار سازمان‌ها و دستگاه‌ها در امر آموزش قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ادامه داد: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و عدم برگزاری گردهمایی و جلسات به صورت حضوری و روی آوردن به استفاده از فضای مجازی و ویدئو کنفرانس این ابلاغ را به ادارت داشته‌ایم که دستگاه‌ها با توجه به اهمیت پتانسیل نیروی انسانی و گذراندن دوره‌های آموزش تخصصی نباید دست روی دست بگذارند و از بستر فضای مجازی هم در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هم توانمند کردن پرسنل و کادر اداری استفاده کنند.
به گزارش ایسنا، "سید غلامرضا حسینی" عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد استان ایلام گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان را ارائه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha