• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99081208154
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری خبر داد

انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری

انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری

ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: انتصابات جدید مدیریتی شهرداری ساری در راستای بهینه سازی سازمانی و کارآمدی مطلوب تر انجام شد.

علیرضا باقریان اظهارکرد:طی احکام جداگانه از سوی شهردار ساری، مدیران جدید شهرداری مرکز مازندران جهت کارآمدی بالاتر، خدمت بی منت و بهینه سازی سازمانی در راستای تسریع ارایٔه خدمات مطلوب به شهروندان، منصوب شدند.

وی با اشاره به عزم جدی شهردار ساری بر بهینه سازی مداوم سازمانی و شتاب مضاعف در خدمت رسانی به شهروندان بیان کرد: شهردار ساری خواستار خدمت بی وقفه و بی منت را از همه مدیران مجموعه شهرداری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری افزود: در این انتصابات، امیرحسین پاکزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری ، مرتضی بربسته به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری منصوب شدند.

باقریان ادامه داد: در این حکم، عباس راد به عنوان سرپرست امور مالی منصوب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: شهردار ساری در ادامه انتصابات جدید شهرداری، طی حکمی حمید فضل الله نژاد را به عنوان سرپرست جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری منصوب کرد.

وی اظهارکرد: محمد رضایی فرح آبادی و عسگر متانی نیز به ترتیب به عنوان سرپرست کارپردازی و سرپرست تملکات شهرداری منصوب شدند.

باقریان افزود: با جلسات مداومی که شهردار ساری با معاونان و مدیران و روسای سازمان های تابعه داشته است، عطف به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شفافیت امور مالی در سازمان ها، پاک‌دستی و کار جهادی را بارها از مدیران زیرمجموعه خود خواستار بود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری ساری به صورت مداوم و مستمر این امور را سرلوحه کار خود خواهد داشت و اولویت نخست و بی بدیل، خدمت به شهروندان و پیشبرد توسعه و آبادانی شهر و تحقق مطالبات به حق مردم خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha