• شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99080301405

مسئول کمیته گردشگری خوراک یزد خبر داد

معرفی خوراک یزدی‌ها در قاب محتواهای تصویری و ویدئویی

معرفی خوراک یزدی‌ها در قاب محتواهای تصویری و ویدئویی

ایسنا/یزد مسئول کمیته گردشگری خوراک بر ضرورت تولید محتواهای تصویری و ویدئویی در حوزه گردشگری خوراک تاکید کرد و آن را یک نیاز اساسی در صنعت گردشگری دانست.

 «حسین دهقان منشادی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که تولید محتوای حرفه‌ای در تمام حوزه‌ها از نیازهای دنیای دیجیتالی امروز است، اظهار کرد: امروزه تمایل افراد بیشتر به سمت تماشای فیلم به خصوص ویدئوهای کوتاه جهت دریافت اطلاعات و سرگرمی سوق یافته است لذا تولید محتواهای تصویری و ویدئویی در حوزه گردشگری خوراک اهمیت بالایی برای معرفی این حوزه دارد.

وی از فعالیت تخصصی کمیته خوراک گردشگری استان یزد در حوزه ویدئو و فیلم خبر داد و گفت: این فعالیت با تشکیل تیمی حرفه‌ای در حوزه خوراک با هدف دستیابی به محتواهای تازه و با رعایت حق کپی­‌رایت انجام شده تا شاهد نقش‌افرینی بی‌بدیل فیلم و ویدئوهای کوتاه در این حزه باشیم.

مسئول کمیته گردشگری خوراک با اشاره به ضرورت محتواسازی در دوران کرونا، بیان کرد: محتواهای تصویری و ویدئویی می‌تواند قوت قلبی برای صنعت گردشگری در دوران کرونا باشد، ضمن این که امروزه محتواسازی نیاز اساسی صنعت گردشگری است.

دهقان منشادی از فعالیت یزد در حوزه اطلس خوراک ایران نیز خبر داد و گفت: یزد از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود در این حوزه را آغاز کرده و مشارکت خوبی تاکنون داشته و در تلاش است تا از طریق همکاری و مشارکت ۱۵ استان دیگر، مسیرهای گردشگری خوراک ایران را تدوین کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha