• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99070604356
  • خبرنگار : 50223

نمایشگاه کتاب‌های دفاع مقدس تولید شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

نمایشگاه کتاب‌های دفاع مقدس تولید شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب‌های دفاع مقدس تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ششم مهر ماه با حضور جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های تولیدی حوزه هنری استان با موضوع دفاع مقدس که در چند سال اخیر چاپ و منتشر شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شریف اسلامی افزود: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به مدت یک هفته در محل حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ۱۴ پلاک ۲۰ جنب اداره کل بنیاد شهید استان دایر است.

وی تصریح کرد: حوزه هنری استان طی سال‌های اخیر بیش از ۲۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس را تولید و عرضه کرده است.

اسلامی عنوان کرد: در سال جاری نیز ۵ کتاب دیگر در این حوزه در دست تولید است که در صورت بهبود شرایط بودجه‌ای به چاپ خواهند رسید.

وی همچنین از انتشار کتاب از «گدار تختی تا رمادیه» خاطرات عبدالصالح خاک نژاد از اسارتگاه‌های عراق خبر داد و گفت: این کتاب توسط انتشارات سوره مهر چاپ شده و به زودی رونمایی خواهد شد.

موشن گرافیک عقیق مقاومت رونمایی شد

رونمایی از موشن گرافیک" سردار سلیمانی " از تولیدات حوزه هنری از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان همچنین در آئین رونمایی از این اثر هنری تصویری گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس این موشن گرافیک پنج دقیقه‌ای با عنوان عقیق مقاومت به پاس گرامیداشت نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.

شریف اسلامی افزود: این موشن گرافیک به کارگردانی مهدی نجفی نژاد با هدف بررسی زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و معرفی هر چه بهتر رشادت‌های این شهید گرانقدر به نسل جوان امروزی تولید شده است.

وی تصریح کرد: موشن گرافیک عقیق مقاومت با ظرافت‌های بصری، روایی و واقع گرایانه زندگی کلی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، اسلامی افزود: این موشن گرافیک به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس تولید و از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی مجازی حوزه هنری منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha