• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99063123839
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان خبر داد:

ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی تداوم ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است

ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی تداوم ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی تمام‌عیار نظام سلطه را ادامه و تداوم دفاع مقدس ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله ارزیابی کرد.

 حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز دوشنبه ۳۱ شهریور در آیین تجلیل از یک ‌میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در سالن همایش های باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد:عرصه اقتصادی و مباحث معیشتی، امروز جبهه دفاع همه‌جانبه در برابر توطئه‌ها و تجاوز دشمنان نظام جمهوری اسلامی و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز با مشکلاتی در عرصه‌های مختلف و خاصه در عرصه اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم و مردمان خوب این سرزمین با استعانت از خداوند و در پیش گرفتن صبر و بردباری، متنانت به خرح می دهند، ادامه‌ی از خودگذشتگی و ایثارگری و ارزش‌هایی است که در ۸ سال دوران دفاع مقدس مشهود و نمایان بود.

وی با بیان اینکه حفط و حراست از ارزش‌ها همواره مستلزم پرداخت هزینه است، خاطرنشان کرد: روزی هزینه حفظ ارزش‌ها در برابر گزند دشمنان، تقدیم جان و از خودگذشتگی و ایستادگی در جبهه‌های جنگ ابزاری و تسلیحاتی در برابر دشمن بود، اما امروز هزینه‌ای که در مقابل افراد مخالف افکار و عقاید و ارزش‌های خودمان باید بپردازیم، پرداخت هزینه‌های رفاه و معیشتی و امور اقتصادی است که زندگی مردم را تاثیر قرار داده و یقینا ملت ایران اسلامی در جنگ ‌اقتصادی با دشمنان نیز با ایستادگی، مقاومت و ایثارگری، با عزت و افتخار همچون گذشته پیروز خواهد بود.

خجسته پور تاکید کرد: دشمنان امروز شعار آزادی معیشت و رفاه مردم ما را سر داده و بر آن فضاسازی تبلیغاتی می‌کنند، اما در عمل این‌گونه نیست و با تحریم‌های اقتصادی، معیشت و آسایش مردم را هدف گرفته اند.

وی اظهار کرد: امروز نیز می‌طلبد که باز هم ایثارگری و استقامت و مقاومت داشته باشیم و با تاسی از ایثارگری‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، این مسیر را تا پیروزی نهایی با قدرت و عزت ادامه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: امنیت و آسایش امروز ما در کشور، به واسطه تقدیم شهدای عزیز به نظام‌ است و انشالله بتوانیم همواره رهرو راه شهیدان بوده و هر روز و ساعت یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha