• چهارشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99062620325
  • خبرنگار : 90047

شعبانی بهار: کماندار اعزامی به توکیو بعد از مسابقات جهانی پاریس معرفی می‌شود

شعبانی بهار: کماندار اعزامی به توکیو بعد از مسابقات جهانی پاریس معرفی می‌شود

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: کسب سهمیه المپیک توکیو توسط میلاد وزیری به منزله اعزام او به توکیو نیست و کماندار اعزامی خرداد سال آینده بعد از آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه در پاریس معرفی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شعبانی بهار در  پاسخ به این پرسش که چرا هنوز میلاد وزیری در لیست نفرات اعزامی به بازیهای المپیک توکیو معرفی نشده است، گفت: کسب سهمیه در رشته هایی همچون تیروکمان به فرد بستگی ندارد و سهمیه برای کشور است. بنابراین فردی که سهمیه کسب کرده این طور نیست که او مسافر المپیک است. در این زمینه نیز فدراسیون جهانی تیروکمان به طور رسمی به ما اعلام کرده که بعد از پایان آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک که خرداد سال آینده در پاریس برگزار می شود، نفر یا نفرات اعزامی را اعلام کنیم.

وی افزود: یک هفته تا ۱۰ روز فرصت خواهیم داشت تا بعد از پایان مسابقات جهانی پاریس با نظر سرمربی تیم ملی و کمیته فنی فدراسیون و همچنین با در نظر گرفتن عملکرد کماندار اعزامی در مسابقات چین و پاریس، بهترین فرد را برای المپیک به فدراسیون جهانی معرفی کنیم. قطعا این مساله سبب می شود سایر کمانداران با انگیزه و روحیه بهتری تمرینات را به طور جدی پیگیری کنند و خود را برای مسابقات آماده کنند.

وی درباره انتظار وزارت ورزش از مدال آوری این رشته در المپیک توکیو، اظهار کرد: انتظار وزارت ورزش از مدال آوری این رشته به حق است اما هنوز زود است که در این رشته مدال باشیم. در گام اول هدف افزایش تعداد سهمیه های تیروکمان در بخش زنان و مردان است‌ پیش بینی که مربیان برای مدال آوری این رشته دارند المپیک ۲۰۲۸ است که امیدوارم اتفاقات خوبی را برای این رشته در المپیک داشته باشیم.

شعبانی بهار در پایان در خصوص برگزاری اردوهای مشترک با سایر کشورها برای آماده سازی بهتر ورزشکاران جهت حضور در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه گفت: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که هیچ کشوری شرایط یرگزاری اردوی مشترک را ندارد. به هر صورت شرایط استثنایی است، هر چند مربیان در برنامه های خود برگزاری اردوی مشترک را مدنظر قرار داده اند اما کشوری حاضر به برگزاری اردوی مشترک نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha