• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99062317169
  • خبرنگار : 71649

فصل فاجعه بار آبادانی‌ها/ نفس صنعت نفت به شماره افتاده است

فصل فاجعه بار آبادانی‌ها/ نفس صنعت نفت به شماره افتاده است

۹ بازیکن بهترین تیم صنعت نفت در تاریخ لیگ برتر، جدا شده‌اند و این باشگاه در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، بعد از استعفای دسته جمعی مدیران آبادانی، این باشگاه در بلاتکلیفی به سر می برد و هر روز خبر جدایی بازیکنان اصلی فصل گذشته این تیم را می شنویم. ۹ بازیکن فیکس فصل گذشته نفتی ها از این تیم جدا شدند. تیمی که بهترین نتیجه تاریخ لیگ برتر این تیم از نظر کسب امتیاز را کسب کرد و در مکان هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. تیمی که در نیم فصل اول جزو چهار تیم اول لیگ برتر بود و به تدریج تضعیف شد و عملاً در پایان فصل به بالاترین حد بحران رسید.

میلاد جهانی، عیسی آل کثیر، ناصر سالاری مسلم مجدمی، محمد قریشی، عقیل کعبی، حسین ساکی، رضا جبیره و مصطفی احمدی از جمله بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شدند و صید مناسبی در بازار نقل و انتقالاتی خواهند بود. ضمن این که به زودی خروجی های این باشگاه بیشتر هم خواهند شد و فصل فاجعه بار نقل و انتقالاتی صنعت نفت تکمیل خواهد شد.

بلاتکلیفی این باشگاه در مدیریت و کادر مربیگری و رها کردن تیم منسجم سال گذشته صدای هواداران پر شور آبادانی را درآورده است. آنقدر که کار به جایی رسید که هواداران نفتی روز گذشته در تجمع مقابل فرمانداری آبادان خواستار پیگیری اتفاقات عجیب این باشگاه و جلوگیری از فروپاشی و حل مشکلات این تیم پرهوادار و ریشه دار شدند.

هواداران متعصب نفت روز گذشته با فرماندار آبادان دیدار کردند و از او درخواست حل مشکلات این باشگاه را داشتند. آن ها ناراضی و ناراحت از اتفاقات رخ داده در این باشگاه هستند و می خواهند هر چه سریع تر وضعیت این باشگاه به حالت عادی برگردد. عدم حمایت وزارت نفت و رها کردن این باشگاه به حال خود مهم ترین دلیل این شکل گیری این اتفاقات بوده است.

اما طی یکی دو روز گذشته شایعاتی نیز مبنی بر بازگشت مدیران فصل گذشته صنعت نفت بر سر کارشان شنیده می شود. ممکن است دوباره خبر بازگشت عیسی زاده مدیرعامل مستعفی نفتی ها را بشنویم. پس از انتخاب های مدیریتی، این باشگاه باید به سراغ انتخاب کادر مربیگری خود برود و فصل جدید را با تیمی تازه آغاز کند. به هر شکل فصلی کابوس وار برای هواداران صنعت نفت شکل گرفته است و باید دید طی روزهای در این باشگاه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۵ ۰۹:۱۷

ای مسولان بیدار بشین و تیم صنعت نفت را از بحران نجات بدین. بخدا به فکر مردم باشین که با این تیم زندگی میکنن، تا دیر نشده ترو خدا کمک کنین.