• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99062015059
  • خبرنگار : 50159

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان:

تشریفات دست و پاگیر تعاونی‌ها کاسته می‌شود

تشریفات دست و پاگیر تعاونی‌ها کاسته می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: با برگزاری مجامع شرکت‌های تعاونی به صورت الکترونیک در بستر سامانه جامع هوشمند، بسیاری از تشریفات دست و پا گیر کاهش می‌یابد.

محمدرضا یوسفی شامگاه دیروز (۱۹ شهریورماه) در مراسم تجلیل از شرکت‌های تعاونی برتر و شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش تعاون و نیز پانزدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: زنجان همواره جزو استان‌هایی است که در بخش تعاون حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و در همین راستا ۹ طرح تعاونی در زمینه‌های ورزشی، تولیدی و کشاورزی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه امسال سه تعاونی از استان زنجان در سطح ملی و ۱۳ تعاونی برتر نیز در سطح استانی شایسته تقدیر شناخته شدند، تصریح کرد: بی‌تردید بخش تعاون را باید یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های در توسعه اقتصاد ملی دانست که تا به امروز توانسته است در لایه‌های مختلف اقتصادی کشور، نقش‌آفرینی کرده و همین امر لزوم ارتقای سهم این بخش در توسعه کشور را دوچندان می‌کند.

این مسئول با یادآوری اینکه امسال به واسطه سامانه هوشمند، داوری جشنواره تعاونی به صورت دستی حذف شده و پس از انجام این فرآیندها تعداد ۱۳ شرکت تعاونی با گرایش‌های مختلف به عنوان تعاونی برتر انتخاب شدند، ادامه داد: تعاونی‌های استان در سال‌جاری به لحاظ قرار گرفتن در زمره تعاونی‌های برتر کشور توانسته است جایگاه ارزنده‌ای را برای خود به دست آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت تعاونی چکاد صنعت فلاح ابهر در جشنواره امسال تعاونی‌های برتر کشور به عنوان سفیر تعاون استان زنجان انتخاب شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم زمینه فعالیت تعاونی‌ها افزایش یابد، باید موضوع شفافیت را در اولویت کارهای این بخش قرار دهیم تا زمینه مشارکت در این بخش افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha