• پنجشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99060605133
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد

آغاز رسمی پیش تولید سریال ملی "راز ناتمام" ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان

آغاز رسمی پیش تولید سریال ملی "راز ناتمام" ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از آغاز رسمی پیش تولید سریال ملی "راز ناتمام" ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان خبر داد.

"احمد علیرمضانی" صبح امروز ششم شهریورماه مراسم آغاز رسمی پیش تولید سریال ملی "راز ناتمام" ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان اظهار کرد: کرمان استان زرخیز و با ظرفیت های مختلف است اما معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه یکی از قابلیت های استان کرمان نیروی انسانی است که از جمله این نیروهای شاخص شهید باهنر، شهید سلیمانی و ... هستند تصریح کرد: نیروهای شایسته ای در استان کرمان در دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شد که قبور هر کدام از این شهداء قبله حاجات است اما متاسفانه در معرفی این قهرمانان کوتاهی کرده ایم.

علیرمضانی بیان کرد: براساس تفاهم با بنیاد شهید استان، در حال حاضر تولید ۵۲ مستند شهید را برای یک سال و نیم آینده در دست اقدام داریم و درباره شهدای مدافع حرم هفت مستند و درباره سرداران ۲۰ مستند کار شده اما ظرفیت خیلی بیش از این است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: به جز کارهای معمول، هفت مستند در دست ساخت داریم، چهار تله فیلم تائید شده و پنج انیمیشن در حال تولید است و سریال شهید باهنر(راز ناتمام) در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای ساخته خواهد شد.

وی افزود: در سال آینده انبوهی از تولیدات مرکز کرمان روانه شبکه های سراسری می شود و ما در سال ۹۶ حدود ۵۰۰ دقیقه انیمیشن تحویل دادیم و کرمان تبدیل به قطب تولید انیمیشن و تله فیلم در جنوبشرق شده است.

علیرمضانی بیان کرد: شهید باهنر وزیر و نخست وزیر کشور بوده اما کار فاخری درباره ایشان تولید نشده و یک نقص برای ما بود که بحمدلله با تلاش دوستان، به این مرحله رسیدیم و بخش عمده فیلمنامه (سریال راز ناتمام) نوشته و بازیگران انتخاب شدند و این سریال لوکیشن هایی در خارج از کشور دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار کرد: ۵۰ درصد منابع تولید سریال راز ناتمام توسط استان کرمان تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha