• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403072519739
  • خبرنگار : 71219

یادی از داریوش مهرجویی در اکران مردمی «استاد»

یادی از داریوش مهرجویی در اکران مردمی «استاد»

بازیگر فیلم «استاد» با یادی از داریوش مهرجویی و نقش مهم او در سینمای اجتماعی ایران گفت:‌ همانطور که یاد و نام استاد مهرجویی زنده است، سینمای اجتماعی هم زنده است.

به گزارش ایسنا، در حالی که فیلم «استاد» به کارگردانی عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی از هفته گذشته روی پرده سینماها رفته، نخستین اکران عمومی آن در محمودآباد برگزار شد.

در این اکران مردمی بجز کارگردان فیلم، حسن معجونی، سجاد بابایی و هدیه حسینی‌نژاد نیز در پردیس سیمرغ محمودآباد حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی فیلم، در ابتدای این مراسم عماد حسینی با اشاره به اینکه خود اهل مازندران است، گفت: «استاد» اولین فیلم بلند سینمایی من است و خوشحالم که اولین اکران مردمی این فیلم در این شهر و استان انجام شده است.

حسن معجونی بازیگر اصلی این فیلم هم خطاب به مخاطبان افزود: اتفاق خوشایندی که امشب رقم خورده این است که افتتاحیه «استاد» از این شهر شروع شد، چه بهتر که مراسم اینچنینی در شهرستان‌ها برگزار شود و امیدوارم که از تماشای این فیلم لذت ببرید.

سجاد بابایی دیگر بازیگر فیلم گفت: سال پیش دقیقا در همین روزها یکی از بزرگ‌ترین سینماگرهای ایران را از دست دادیم. استاد داریوش مهرجویی نقش مهمی در ساخت سینمای اجتماعی ایران داشت. معتقدم همانطور که یاد و نام استاد مهرجویی زنده است سینمای اجتماعی هم زنده است و از شما می‌خواهیم با معرفی و تماشای این فیلم، از این جنس آثار حمایت کنید.

بابایی ادامه داد: خوشحالم که در این فیلم بازی کرده‌ام چون «استاد» یک فیلم اجتماعی است که هم قصه دارد و هم حرف مهم برای گفتن. به نظرم باید این فیلم در فضاهای دانشگاهی نیز به نمایش دربیاید و کارشناسان حقوقی و قضائی مسئله‌ای را که در این فیلم طرح شده بررسی کنند.

هدیه حسین نژاد دیگر بازیگر این فیلم گفت: آقای بابایی گفتند که حقوقدان‌ها و دانشگاهی‌ها باید این فیلم را ببینند اما من بیشتر امیدوارم که خانم‌ها این فیلم را ببینند و با معرفی آن به دیگران از حرفی که فیلم می‌زند، حمایت کنند.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: باعث افتخار بود که در این فیلم و در کنار عوامل این فیلم حضور داشتم. علاوه بر این خیلی خوشحالم که توانستم نقشی را ایفا کنم که شاید تجربه مشترکی برای خیلی از خانم‌ها باشد. امیدوارم با ساخت چنین فیلم‌هایی، صدای زنان بیشتر شنیده شود و زنان برای شکستن سکوتشان ترسی نداشته باشند.  

یادی از داریوش مهرجویی در اکران مردمی «استاد»

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha