• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99060504789
  • خبرنگار : 50044

رئیس پارک علم و فناوری گیلان عنوان کرد

ارائه ۱۱۰ خدمت به شرکت های دانش بنیان در گیلان

ارائه ۱۱۰ خدمت به شرکت های دانش بنیان در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به فعالیت های ارائه شده به شرکت های دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند از ۱۱۰ نوع خدمت بهره مند شوند.

علی باستی امروز در «وبینار معرفی خدمات مالی و اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی» که در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه حدود ۶۰ شرکت دانش بنیان در استان گیلان فعال هستند، اظهار کرد: این استان پتانسیل افزایش چهار برابر ظرفیت موجود شرکت های دانش بینان را دارد.

وی با اشاره به فعالیت های ارائه شده به شرکت های دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان می توانند از ۱۱۰ نوع خدمت بهره مند شوند.

باستی ادامه داد: پارک علم و فناوری و مراکز رشد در گام نخست به استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کنند، حمایت‌های مالی و تسهیلاتی از شرکت‌ها و ارائه مشاوره‌های حقوقی و مالیاتی و آموزش‌های لازم برای کسب‌وکار و بازاریابی به‌منظور حضور در نمایشگاه‌ها، شبکه‌بندی و صادرات از اقدامات بعدی پارک علم و فناوری است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در سال گذشته تاسیس شده اما شرایط و اقدمات خوبی در راستای ماموریت ها انجام تاکنون انجام داده است.

باستی، پارک علم و فناوری را یک مجموعه دولتی در کنار شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان برای ایجاد کسب‌وکار دانست و افزود: پارک علم و فناوری نهادی اجتماعی و جایگاهی برای توسعه نوآوری های دانش محور از طریق مساعدت در تشکیل و تقویت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط است.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این وبینار که با حضور رئیس پارک علم و فناوری گیلان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری گیلان به همراه دکتر جلالی معاون توسعه منابع و پشتیبانی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد سه قرارداد اختصاص منابع به صندوق پژوهش و فناوری استان نیز به امضاء رسید.

صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یکی از رهبران توسعه شرکت های دانش بنیان در کشور، طی این سفر و این رویداد، سه قرارداد به ارزش مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال با صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان امضا شد که در این قرارداد، ۱۵۰ میلیارد ریال قرارداد اعطاء خط اعتباری، ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جعاله جهت توسعه زیست بوم فناوری استان و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت ارائه به شرکت های متضرر از کرونا به صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان اختصاص یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha