• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403072216794
  • خبرنگار : 30196

مدیرعامل باشگاه ملوان: شرمنده مردم خوزستان هستم

مدیرعامل باشگاه ملوان: شرمنده مردم خوزستان هستم

مدیرعامل ملوان که از فحاشی هواداران ملوان ناراحت است، تلویحا از مردم خوزستان به دلیل فحاشی هوادارانشان به اعضای تیم استقلال خوزستان عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ملوان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان پایان یافت. در نیمه دوم مهاجم ملوان با مدافع استقلال خوزستان برخورد کرد که باعث درگیری میان دو بازیکن شد و این موضوع باعث ناراحتی هواداران ملوان شد. پس از برخورد رضا غندی‌پور با مدافع استقلال خوزستان هواداران ملوان شروع به اعتراض به داور و فحاشی زیاد به اعضای تیم استقلال خوزستان کردند. هواداران ملوان در بازی از کلمات و جملات نامناسبی استفاده کردند که این اتفاق باعث ناراحتی و اعتراض یکی از اعضای کادر فنی استقلال خوزستان شد و پس از آن کمیته انضباطی باشگاه ملوان را جریمه نقدی کرد. کمیته انضباطی به باشگاه ملوان اخطار جدی داد و اعلام کرد که در صورت گزارش تخلف دیگر مثل فحاشی تنبیهات شدیدتری برای آنها در نظر گرفته می‌شود. 

به همین دلیل خبرنگار ایسنا با غلامرضا امینی، مدیرعامل ملوان گفت‌وگو کرد و او در خصوص این اتفاق و جریمه کمیته انضباطی اظهار کرد: من شرمنده مردم خوزستان هستم. درست است که بازیکنان مرتکب اشتباه شدند ولی باید حرفه‌ای عمل کرد. دغدغه من هم همین موضوع است و در تلاشیم که با کمک کانون هواداران این اتفاقات را مدیریت کنیم تا دیگر شاهد چنین چیزی نباشیم.

غلامرضا امینی در پاسخ به این سوال که چه زمانی موضوع حامی مالی باشگاه ملوان حل می‌شود؟ نیز گفت: متاسفانه همچنان اسپانسر یا کسی که بتوانیم باشگاه ملوان را به او واگذار کنیم پیدا نکرده‌ایم. پیگیر این موضوع هستیم و به زودی موضوع حامی مالی باشگاه ملوان حل می‌شود. امیدوارم تا هفته آینده مشکل حامی مالی باشگاه را برطرف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۳:۳۸

فرهنگ عذرخواهی بیشتر در جامعه باید دیده شود از این مدیر خوب بابت این معذرت‌خواهی کردن ونه بخاطر انکارموضوع باید قدرانی کرد