• چهارشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99052922340
  • خبرنگار : 50176

معاون استاندار لرستان:

با کار تیمی موفق‌تر عمل خواهیم کرد

با کار تیمی موفق‌تر عمل خواهیم کرد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از توان تیمی در اجرای اقدامات موفق‌تر خواهند بود.

محمود ثمینی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده که امروز ۲۹ مردادماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در چهارمین کارگروه اجتماعی استان موضوعاتی مانند بررسی معضلات اجتماعی، گزارش طرح ساماندهی کودکان کار و تشریح سند ارتقاء وضعیت زنان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اعضای کارگروه با بررسی و استفاده از یافته‌ها، موضوع خودکشی به‌عنوان یک معضل اجتماعی در جوامع، علل این اتفاق که در کدام جنسیت بیشتر رخ می‌دهد و راه‌های جلوگیری از آن را تحقیقی ارائه کنند تا بر اساس آن‌ها راهکارهای مناسب منظور شود.

معاون سیاسی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: عامل توسعه در جوامع، منابع انسانی و مردم هستند و باید به موضوع سلامت جامعه حساس باشیم و اقدامات خود را با برنامه‌ریزی اجرایی کنیم.

ثمینی با بیان اینکه بانوان محور خانواده برای تضمین آینده جامعه هستند، اضافه کرد: در بحث ارتقاء وضعیت بانوان، توانمندسازی و تقویت آنان اقدامات خوبی در استان به‌خصوص در دولت‌های یازدهم و دوازدهم صورت گرفته است.

وی بانوان را موفق در اجرای امورات مختلف توصیف کرد و افزود: نقش بانوان در خانواده مهم است از این‌رو تکریم، آموزش، بهداشت و موضوع اشتغال در راستای توانمندسازی آنان به‌ویژه با تشکیل دفاتر تسهیل گری در حال اجراست.

معاون استاندار لرستان بحث فرزند آوری را از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان و بیان کرد: اکنون جامعه به لحاظ شرایط سنی به سمت میانسالی پیش می‌رود و اگر ادامه راه همراه با اقتدار را می‌خواهیم، باید به جمعیت جوان توجه ویژه داشته باشیم.

ثمینی ادامه داد: حل مشکلات جوانان مانند بیکاری، مسکن، تورم و تشویق آنان به امر ازدواج از موضوعات مهمی است که باید برای رفع آن‌ها، فعال نمودن بخش خصوصی، دولتی و استفاده از کمک خیرین در زمینه‌های اقتصادی و اشتغال در دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص وضعیت کودکان کار اظهار کرد: اداره‌کل بهزیستی استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار از سطح شهر اقدام کند.

معاون سیاسی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه اجتماعی برای رسیدن به هدف و نتیجه نسبت به اجرای برنامه‌ها با بهره‌گیری از توان کار تیمی عمل کنند، زیرا با کار گروهی موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha