• دوشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070907565
  • خبرنگار : 50176

استاندار:

اجلاسیه استانی کنگره شهدای دانشجو معلم در لرستان برگزار می‌شود

اجلاسیه استانی کنگره شهدای دانشجو معلم در لرستان برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای دانشجو معلم آذرماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

ابوطالب شفقت در جلسه با اعضای کنگره شهدای دانشجو معلم بیان کرد: در راستای اجرای کنگره‌های تخصصی شهدای کشور یکی از این کنگره‌ها تحت عنوان کنگره ملی شهدای دانشجوی معلم است که در سطح کشور ۱۰۳۰ نفر شهید دانشجو معلم داریم و سهم استان لرستان ۳۹ شهید والامقام است.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان لرستان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای معلم دانشجو در اردیبهشت ۱۴۰۴ در تهران گفت: در همین چهارچوب همان برنامه‌هایی که در سطح کشور برگزار می‌شود به صورت اجلاسیه در سطح استان برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری مطلوب کنگره شهدای لرستان در سال گذشته گفت: کنگره شهدای دانشجو معلم استان لرستان با گرامیداشت یاد ۳۹ شهید این عرصه ۱۳ آذر ماه سال جاری در دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی امروز با حضور اعضای استانی کنگره، گفت: در هفته آینده برای هماهنگی بهتر همه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان در برگزاری هر چه بهتر این کنگره سهیم خواهند شد.

شفقت تصریح کرد: در روزهای آینده جلسه شورای ایثار و شهادت برگزار خواهد شد که طی آن تکلیف دستگاه‌هایی که باید این اجلاسیه را کمک کنند مشخص می‌کنیم و انتظار داریم همه دستگاه‌ها نسبت به برگزاری این کنگره به صورت منسجم کمک کنند.

نماینده عالی دولت در استان لرستان افزود: برگزاری این کنگره از چند جهت حائز اهمیت است یکی اینکه؛ این کنگره در خصوص شهداست که جایگاه ویژه‌ای دارند دوم؛ این شهدا معلم هستند و این کنگره در مرکز تعلیم و تربیت برگزار می‌شود که قرار است نسل معلم آینده ما را تربیت کند.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت تولید محتوا گفت: آموزش و پرورش در این زمینه برنامه‌های خوبی دارد و این محتوا به شکل درسی برای معلمان گنجانده شده است تا معلم ما با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود و به تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین بپردازد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی یک اجلاسیه بسیار خوب در شأن شهدای دانشجو معلم  لرستان داشته باشیم.

این جلسه با حضور مدیر کل سیاسی استانداری لرستان ، دبیر کنگره ملی شهدای معلم دانشجو و سایر اعضای اجلاسیه استانی این کنگره برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha