• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99052518229
  • خبرنگار : 30054

نقش سیستم تیکتینگ در پاسخگویی های آنلاین و غیر حضوری

نقش سیستم تیکتینگ در پاسخگویی های آنلاین و غیر حضوری

امروزه اصطلاح تیکتینگ (Ticketing) یا تیکت را بیش از پیش در بسیاری از سازمان ها، کسب و کارها و سایت های اینترنتی شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هلپیکال، هدف از سامانه تیکتینگ، ارائه بستر دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مختلف کاربران است.

 محمد باقر صابری مقدم مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پرنیا (تولید کننده نرم افزار تیکتینگ هلپیکال) گفت، رویکرد سازمان‌ها و کسب و کارها در ابعاد مختلف بیش از پیش به سمت استفاده از چنین سیستم‌هایی رفته است و حجم چشم‌گیری از مراجعات روزمره حضوری و تماس‌های تلفنی جای خود را به درخواست‌هایی داده‌اند که در این سامانه‌ها از آنها به تیکت یاد می‌شود.

در یک سیستم تیکتینگ مانند هلپیکال (Helpical) که به عنوان یک نرم افزار Help Desk فارسی و ایرانی نیز شناخته می شوند، مراجعین و مشتریان در ارتباطات برون سازمانی و پرسنل و مدیران در ارتباطات درون سازمانی قادر می‌باشند تا بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی، اتلاف وقت، سفرهای درون شهری غیر ضروری و از سویی دیگر با بالاترین سطح کیفیت و انسجام، درخواست‌های مختلف خود را برای واحدهای مختلف سازمان و یا پرسنل تعریف شده در آنها ارسال نموده و از مراحل طی شده بر این درخواست ها مطلع گردند.

محمد باقر صابری در ادامه توضیحات خود افزود که بیماری کرونا و لزوم پاسخگویی های غیر حضوری برای قطع زنجیره شیوع این بیماری باعث شده است که استفاده از یک نرم‌افزار تیکتینگ در سازمان‌ها و شرکت‌هایی که مراجعات سنتی خود را به صورت حضوری پذیرا بوده‌اند بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در مقابل، آن دسته از کسب و کارها و سازمان‌هایی که همچنان در استفاده از این سیستم‌ها تعلل می نمایند، با نارضایتی ارباب رجوع و حتی پرسنل خود مواجه گردیده‌اند.

بدیهی است در شرایطی که درب این سازمان‌ها و شرکت‌ها به روی مراجعه‌کنندگان بسته است و برای ارتباطات تلفنی نیز باید دقایق طولانی در صف انتظار باقی ماند، نمی‌توان از تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت‌مندی مشتری حرفی را به میان آورد.

لذا در این شرایط، مجموعه‌هایی که از فناوری‌های نرم‌افزاری نظیر سیستم تیکتینگ استفاده می‌نمایند، امکان پیشی گرفتن از مجموعه‌های رقیب و افزایش رضایتمندی مشتریان خود را به میزان چشم‌گیری به دست خواهند آورد.

وی در ادامه اشاره نمود که در سامانه تیکتینگ هلپیکال که محصول شرکت فناوری اطلاعات پرنیا بوده و در سال ۱۳۹۸ به عنوان یک محصول دانش بنیان ایرانی مورد تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت، امکانات و ویژگی‌هایی پیاده سازی گردیده‌اند که امکان استفاده از این نرم افزار در کاربردهایی متنوع نظیر پشتیبانی آنلاین، صدای مشتری، پرسش و پاسخ آنلاین، مشاوره اینترنتی، ثبت شکایات، مدیریت گردش کار، مدیریت وظایف و اتوماسیون اداری را فراهم می‌سازند.

همین امر منجر به استفاده از این نرم افزار تیکتینگ ایرانی در سازمان ها، دانشگاه ها و شرکت های خصوصی مختلفی در کشور گردیده است.

هلپیکال، از اولین سیستم‌ تیکتینگ کاملاً ایرانی در کشور است که در سال ۱۳۹۶ به دو صورت ابری و مبتنی بر سرویس (SaaS) و غیر ابری (Self-Hosted) ارائه شد و همین موضوع باعث شد تا علاوه بر جلب توجه شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر کشور، عضویت و ورود شرکت فناوری اطلاعات پرنیا به پارک علم و فناوری خراسان نیز محقق شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha