• دوشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99052014443
  • خبرنگار : 50324

معاون استاندار بوشهر:

دستاوردهای دولت در شرایط تحریم شاهکار است

دستاوردهای دولت در شرایط تحریم شاهکار است

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دستاوردهای دولت در شرایط تحریم شاهکار است، اما متاسفانه در بسیاری از امور، مردم عزیز ما مطلع نمی شوند که شاید راه های رسیدن اطلاعات به جامعه مشکل دارد و یا اینکه به مذاق جامعه حرف نمی زنیم.

مجید خورشیدی صبح امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر عنوان کرد: شاعر برای سرودن شعر خود به دنبال اهداف مالی نیست، بلکه به دلیل قریحه و ذوق خود شعر می گوید و خبرنگار نیز بدون توقع مالی و تنها برای اهداف عالی خود فعالیت کرده و مطالبات مردم را رسانه ای می کند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع ارائه تسهیلات به خبرنگاران با قاطعیت پیگیری شود، افزود: خبرنگاران تلاش می کنند وحدت و انسجام و آرامش جامعه را حفظ کنند؛ شان خبرنگار این است که به دنبال افزایش انسجام ملی و تشویق شهروندان و جوانب مختلف جامعه به زیستن در فضای اجتماعی و زیر سایه نظام سیاسی موجود است.

این مسئول تصریح کرد: خبرنگار برای تقویت بنیان های مورد وفاق جامعه سعی می کند جامعه را کنار هم نگه دارد و این قابل تشویق است؛ این نوع فعالیت نه در یک روز سال، بلکه در تمام ایام سال باید تقدیر شود چرا که در تمام روزهای سال و بدون تعطیلی کار خود را انجام می دهد. همچنین در خصوص خانه مطبوعات اقدامات گذشته دنبال شده و در این باره همت مضاعفی صورت بگیرد.

وی با اشاره به عملکرد دولت اظهار کرد: چنین اقداماتی و این دستاوردها در شرایط تحریم شاهکار است. متاسفانه در بسیاری از امور، مردم عزیز ما مطلع نمی شوند که شاید راه های رسیدن اطلاعات به جامعه مشکل دارد و یا اینکه به مذاق جامعه حرف نمی زنیم.

خورشیدی با تاکید بر اینکه باید فضای تعاملی بین جامعه و مدیران تقویت شود و نیازسنجی بیشتری برای تبیین نیاز مردم صورت بگیرد، ادامه داد: چنانچه این اقدام بزرگ در تعامل با جامعه قرار بگیرد اثرات بسیار خوبی خواهد داشت.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: اگر مردم بیشتر به شرایط اقتصادی فعلی واقف شوند و در جریان دستاوردها قرار بگیرند، بی شک میزان رضایتمندی بیشتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: همه می دانیم که استارت‌آپ‌های مبتنی بر فضای مجازی کارکرد بهتری نسبت به بنگاه های سنتی دارند، آنچه بر بستر اینترنت اتفاق می افتد به سرمایه گذاری اندکی نیاز دارد و به همین نسبت بازدهی فراوانی در بر دارد.

این مسئول با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه اقتصادی استان عنوان کرد: تلاش شود این فرصت ها شناسایی و به جامعه معرفی شود؛ همچنین فضای کسب و کار الکترونیک تسهیل شود تا شاهد رشد اشتغال و رونق اقتصادی باشیم.

مجید خورشیدی از ابلاغ پروتکل های برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم خبر داد و افزود: با توجه به علاقمندی همه مردم ایران به اهل بیت علیهم السلام و با توجه به شیوع بیماری کرونا نیاز است که دقت زیادی در نحوه برگزاری مراسم ها شود.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha