• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071814237
  • خبرنگار : 71489

فلاح: راهکار ایجاد امنیت در منطقه صرفاً حذف غده سرطانی اسرائیل است

فلاح: راهکار ایجاد امنیت در منطقه صرفاً حذف غده سرطانی اسرائیل است

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: جنایت‌های یکسال اخیر رژیم غاصب به جهان اسلام ثابت کرد که راهکار ایجاد امنیت در منطقه صرفاً حذف این غده سرطانی است.

به گزارش ایسنا، مهدی فلاح در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به فرارسیدن سالگرد عملیات طوفان الاقصی گفت: در حالی سالگرد عملیات ۷ اکتبر را سپری می‌کنیم که رژیم خون‌خوار صهیونیستی بیش از ۴۲ هزار نفر را به شهادت رسانده و هر روزه در جنوب لبنان وحشیانه جنایت می‌کند؛ جنایت‌های یکسال اخیر رژیم غاصب به جهان اسلام ثابت کرد که راهکار ایجاد امنیت در منطقه صرفاً حذف این غده سرطانی است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی همچنین به پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق ۲ نشان دادند که در ادامه شرارت‌های رژیم صهیونیستی خبیث، واکنش سختی نشان خواهند داد و این اشرار اشغال‌گر باید فهمیده باشند که تداوم شرارت عین حماقت است. از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی هوافضای سپاه بابت آمادگی‌های لازم نظامی و دفاع از خاک ایران اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین از دیپلماسی فعال وزیر امور خارجه و همکاران ایشان  بابت سفر به هنگام به لبنان و سوریه تقدیر می‌کنم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی ما در نماز جمعه نصر ولایت مداری خود را اثبات کردند و نمونه فاخر از وحدت اسلامی خوب محور رهبری شحاع و حکیم را به رخ جهانیان کشاندند.

به گزارش ایسنا، فلاح در ادامه نطق میان دستور خود با طرح این پرسش که آیا ما به خودروی وارداتی هم ارز ترجیحی اختصاص می‌دهیم که به برنج خارجی داده‌ایم؟ عنوان کرد: برنج یک محصول راهبردی است و بدیهیست متناسب با راهبردی شناختن این محصول حمایت‌ها از بخش برنج در بودجه دولت قابل توجیه باشد. امنیت غذایی ذیل امنیت ملی تعریف شده است و برای ایجاد این امنیت غذایی باید از تولید داخل حمایت کرد.  یکی از این حمایت ها حذف ارز ترجیحی واردات برنج و تخصیص آن به تولید داخل جهت تقویت آن است.

نماینده مردم رشت همچنین با انتقاد از اجرای طرح هادی در روستاها خواستار توجه رئیس جمهور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مسائل و مطالبات حوزه انتخابیه خود در حوزه سلامت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha