• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403071713724
  • خبرنگار : 50963

تشکیل نهضت پیشرفت بانوان زمینه‌ساز صیانت از فرهنگ فرزندخواهی است

تشکیل نهضت پیشرفت بانوان زمینه‌ساز صیانت از فرهنگ فرزندخواهی است

ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد نهضت پیشرفت بانوان در این استان گفت: تشکیل نهضت پیشرفت بانوان زمینه‌ساز صیانت از خانواده و فرهنگ فرزندخواهی است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمد قادری  امروز سه شنبه ۱۷ مهرماه در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر افزود: در کنار نهضت پیشرفت بانوان شبکه «اسما و صبرا» شکل گرفته که از ظرفیت مبلغات و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خواهران استفاده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به شکل‌گیری شبکه‌های فعال تخصصی در مسائل جدید و کار گفتمانی‌ گفت: به میدان آوردن مردم پای کار کارزار تمدنی انقلاب اسلامی و مسئله گفتمان‌سازی غایت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی است‌.

وی با تشریح برنامه‌های این مجموعه در حوزه بانوان بیان کرد: به منظور بهبود مسائل حوزه خانواده و فعالیت‌های اجتماعی در سه سال اخیر، تشکیل «شبکه نهضت پیشرفت بانوان» متشکل از بانوان فعال و دغدغه‌مند با محوریت فعالیت در زمینه تقویت فرهنگ خانواده، عفاف و حجاب و فرزندآوری در دستور اداره کل قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام قادری با بیان اینکه با عضوگیری این تشکل، فعالیت‌های چشمگیری در زمینه صیانت از نهاد خانواده، فرهنگ فرزندخواهی و عفاف و حجاب انجام شده، افزود: در زمینه عفاف و حجاب این نهاد، سیاست تبیین دارد و جدای از تبیین صریح مسئله عفاف و حجاب و زیست عفیفانه، کانون‌های تخصصی توسط بانوان تاسیس شده و این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به جهش مطلوب کانون‌های تخصصی بانوان در سطح استان و نقش بانوان در جامعه‌پروری، اعلام کرد: در کنار نهضت پیشرفت بانوان شبکه اسما و صبرا شکل گرفته که این دو شبکه از مبلغات و ظرفیت دانش‌آموختگان حوزه علمیه خواهران فعال در استان استفاده می‌کنند و حضور فرهنگی و تبلیغی ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha