• جمعه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۷:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99051712560
  • خبرنگار : 50177

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

هیئت اندیشه ورز، اتاق فکر شناخت معضلات اجتماعی است

هیئت اندیشه ورز، اتاق فکر شناخت معضلات اجتماعی است

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دفاتر تسهیل‌گری در شناخت معضلات اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

دکتر محمود ثمینی ۱۶ مرداد در دومین جلسه هیئت اندیشه ورزی اجتماعی استان که در سالن اجتماعات استانداری با اشاره به اینکه هیئت اندیشه ورز، اتاق فکر شناخت معضلات اجتماعی است، اظهار کرد: کارشناسان دفاتر تسهیلگری با شناختی که از حوزه‌های مختلف اجتماعی دارند نقش بسیار مهمی در رفع معضلات و مشکلات مردم ایفا می‌کنند.

وی بیان کرد: دفاتر تسهیل‌گری علیرغم اینکه مدت زیادی از تأسیس آنها نمی‌گذرد، اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف انجام داده اند.

ثمینی با اشاره به اینکه در این مدت، دستگاه‌های اجرایی شناخت کافی از دفاتر تسهیل گری پیدا کرده‌اند، افزود: دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از توان این دفاتر، در شناسایی و رفع معضلات اجتماعی عمل کنند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: مناطق محروم و کم برخوردار و بافت‌های فرسوده شهری پتانسیل بالایی در اجرای برنامه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی دارند و باید تلاش شود تا این مناطق به سطح متوسط شهری ارتقاء پیدا کنند.

ثمینی با تأکید بر اهمیت انجام مطالعه وضعیت مناطق مختلف شهری توسط دفاتر تسهیل‌گری، گفت: در اجرای اقدامات عمرانی و فرهنگی، همکاری دفاتر با دستگاه های اجرایی مرتبط با آن حوزه در پیشبرد امور تأثیرگذارتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تأسیس اماکن فرهنگی با عنوان سرای محله در شهرها از جمله طرح‌های مفید برای مردم بوده و افزایش تعداد این اماکن در راستای توسعه خدمات شهری مورد انتظار است.

ثمینی افزود: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی، تأمین آرامش و امنیت مردم است از این رو شناسایی معضلات اجتماعی و دسته بندی آنها در جهت رفع مشکلات با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط  اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دفاتر تسهیل گری در شناخت معضلات اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha