• یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99051208360
  • خبرنگار : 50187

عضو مجمع جوانان استان کرمان اعلام کرد

ارائه خدمات مشاوره ازدواج، فرزندپروری و آسیب های اجتماعی در سامانه "امیدِ زندگی"

ارائه خدمات مشاوره ازدواج، فرزندپروری و آسیب های اجتماعی در سامانه "امیدِ زندگی"

ایسنا/کرمان عضو مجمع جوانان استان کرمان گفت: خدمات قابل ارائه در سامانه ملی "امیدِ زندگی" شامل مشاوره ازدواج، خانواده، فرزندپروری، سبک زندگی، مشاوره فردی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

"رامین عبدلی" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی که در زمینه ازدواج آسان در استان کرمان فعالیت می کند، سامانه ملی "امیدِ زندگی" طراحی و فعال شده که خدمات  مشاوره ای را به صورت  آنلاین، آفلاین و تلفنی ارائه می دهد و آدرس این سامانه  www.omidezendegi.com است.

وی افزود: به دلیل نیازی که مراکز تخصصی ازدواج و خانواده در سطح کشور به این زیرساخت دارند، برنامه کاربردی موبایل _اپلیکیشن اندروید- نیز طراحی و اجرا شده است.

عبدلی تصریح کرد: با ثبت نام مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در این سامانه، این مراکز می‌توانند محتوا و خدمات خود را به صورت آنلاین و آفلاین به مردم ارائه بدهند در واقع این سامانه به نوعی صنعت مشاوره به حساب می آید.

مدیر سامانه ملی امید زندگی با اشاره به اینکه این سامانه پکیج های مختلفی ارائه می دهد که شامل محتوای تصویری، مقاله و خدمات مشاوره ای است اظهار کرد: سیستم سامانه ملی امیدِ زندگی متمرکز بوده و براساس نیاز کاربران طراحی شده و از لحاظ  امنیتی و زیرساختی می تواند حرف اول را بزند .

عبدلی تصریح کرد: از ویژگی های دیگر سامانه مقرون به صرفه بودن، دسترسی به آن در هر زمان و مکان، حضور اساتید و کادر مشاورین متخصص از سراسر کشور است .

وی بیان کرد: خدمات قابل ارائه در سامانه شامل مشاوره ازدواج، خانواده، فرزندپروری، سبک زندگی، مشاوره فردی  و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که با حمایت های دولت و بنگاه های اقتصادی از توسعه این سامانه، می توانیم مشاوره ویدئویی دو نفره را اجرایی کنیم.

مدیر موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی استان کرمان با بیان اینکه لینک سامانه از کافه بازار قابل دریافت است، گفت: "ما برای حال خوب شما تلاش می کنیم" به عنوان شعار سامانه ملی امید زندگی انتخاب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha