• سه‌شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99050704856
  • خبرنگار : 30054

از کجا کاشی‌های سنتی بخریم؟

از کجا کاشی‌های سنتی بخریم؟

معماری سنتی ایرانی از گذشته تاکنون زبانزد خاص و عام است. زیبایی بی‌نظیر طرح‌ها و نقش‌های بی‌نظیر بناهای تاریخی ایران از موارد مورد بحث و توجه در بین مورخان و توریست‌ها محسوب می‌شود. نقشینه‌هایی پر از معنا که با دست حکاکی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام خوگرپلاس، امروزه در ساخت و معماری خانه از نقش‌های سنتی استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که امروزه مکان دستیابی به نقش‌های دیرینه با حکاکی‌های زیبا وجود ندارد. تنها نقش‌هایی همانند آن‌ها و به‌صورت چاپی در دسترس است.

از مصالح ساختمانی که معماری قدیمی همچنان در آن جای دارد، کاشی به‌حساب می‌آید. خرید کاشی سنتی امروزه همانند گذشته رایج است. به عبارتی علاقه‌مندان خاص خودش را دارد.

اگر به دنبال خرید اینترنتی انواع کاشی‌های سنتی هستید، سایت خوگر پلاس از پیشتازان در این عرصه با قیمت‌های استثنایی محسوب می‌شود. سایت خوگر پلاس به امکان خرید اینترنتی انواع کاشی‌های سنتی سوال از کجا کاشی بخریم؟ را از ذهن شما حذف کرده است.

کاشی سنتی را از کجا خریداری کنید؟

با گذشت زمان و پیشرفت‌های حاصل در علم معماری سنتی همچنان محبوب است و طرفداران خاص خودش را نیز دارد. منظور از معماری سنتی معماری سنتی ایرانی با قرن‌ها قدمت است. معماری زیبایی که در جهان شناخته‌ شده است و بسیار محبوب تلقی می‌شود.

امروزه شرایط اقتصادی منجر به کاهش استفاده از این معماری در ساخت‌ و سازها شده است. ازاین‌ رو قریب به اکثر افراد به دنبال خرید انواع کاشی‌های سنتی هستند. به عبارتی مدام با سوال از کجا کاشی بخریم؟ مواجه می‌شوند.

در پاسخ به این افراد باید بگوییم، دیگر از هرگونه نگرانی به خود جهت خرید کاشی سنتی اجتناب کنید. از این‌ جهت که سایت خوگر پلاس امکان خرید غیرحضوری و آنلاین را از سراسر کشور فراهم کرده است. به این دلیل که تمامی افراد از اقصی نقاط کشور امکان خرید کاشی سنتی را با قیمت‌های استثنایی تجربه کنند.

نکته قابل‌توجه قبل از خرید انواع کاشی های سنتی شناخت آن‌ها تلقی می‌شود؛ بدین معنا که اگر قصد استفاده و خرید کاشی سنتی را دارید، باید آشنایی لازم را در ارتباط با انواع موجود آن به دست آورید. در ادامه چند مدل پرطرفدار آن در اختیار شما گذاشته می‌شود.

۱- کاشی‌های طرح‌دار و ساده

از نمونه‌های رایج و محبوب که طرفداران بسزایی نیز دارد؛‌ کاشی‌های ساده و طرح‌دار به شمار می‌روند. کاشی‌های ساده همان کاشی با طرح سنتی هستند. همچنین منظور از کاشی طرح‌دار همان کاشی گل یا کاشی سنتی فیروزه‌ای است.

این کاشی‌ها بخش کوچکی از این دنیای بزرگ کاشی و سرامیک محسوب می‌شوند. اطلاع از این موضوع خالی از لطف نیست که طرح‌های زیادی در دامنه کاشی‌های طرح‌دار و ساده قرار دارد. بدین معنا که هر یک از این کاشی‌های ذکرشده، خود به‌تنهایی دامنه گسترده‌ای را به وجود می‌آورند.

شما امکان خرید هر یک از طرح‌های این دامنه گسترده با تنوع‌های زیبا و قابل‌ توجه را از سایت خوگر پلاس دارید.

۲- کاشی سنتی اصفهان

از این نوع کاشی به دلیلی جذابیت و زیبایی بی‌نظیر آن در طراحی اماکن بزرگی چون: مساجد بکر می‌رود. به همین سبب اغلب به‌صورت عمده خریداری می‌کنند. کاشی سنتی اصفهان به دلیل فروش بالایی که دارد؛ اغلب به‌صورت عمده فروخته می‌شود.

جالب است بدانید که امکان خرید و تهیه این نوع کاشی بی‌نظیر در سایت خوگر پلاس نیز وجود دارد. خرید کاشی سنتی اصفهانی با قیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه را در خوگر پلاس تجربه کنید. کاشی سنتی اصفهان زیبایی ستودنی دارد.

۳- کاشی سنتی فیروزه‌ای

رنگ فیروزه‌ای نمادی از تاریخ تلقی می‌شود. همچنین رنگ فیروزه‌ای جذابیت خاص و قابل‌توجهی دارد. کاشی سنتی فیروزه‌ای در بین انواع کاشی‌های سنتی موجود از محبوبیت بسزایی برخوردار است. همچنین فروش بالایی در بین همتایان خود دارد.

چنانچه قصد خرید کاشی سنتی فیروزه‌ای را دارید و با این سوال که از کجا بخریم؟ مواجه هستید؛ خرید اینترنتی را پیشنهاد می‌کنیم. خرید اینترنتی کاشی سنتی فیروزه‌ای منجر به‌صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود. همچنین شما از هر کجای کشور امکان خرید آن را از سایت خوگر پلاس دارید.

نتیجه گیری

با وجود گذشت زمان معماری سنتی همچنان محبوبیت خود را در بین افراد دارد. به همین سبب در اکثر پروژه‌های امروزی نیز شاهد استفاده از معماری سنتی هستید. استفاده از این معماری نیازمند ابزار و وسایل خاص خود است.

کاشی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی معماری سنتی به شمار می‌آید که همچنان از آن استفاده می‌شود. نکته قابل‌ توجه نحوه خرید کاشی سنتی و انواع موجود آن است. به عبارتی امروزه امکان خرید غیرحضوری انواع کاشی‌های سنتی از طریق سایت خوگر پلاس وجود دارد.

خوگر پلاس علاوه بر القای آشنایی لازم در جهت شناخت انواع کاشی‌های سنتی امکان خرید هر یک از آن‌ها را با قیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه نیز فراهم می‌کند. مطالب بالا در جهت پاسخ به سوال از کجا کاشی سنتی بخرم؟ ارائه‌شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha