• شنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99042820671
  • خبرنگار : 50213

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی عنوان کرد:

برگزاری مسابقات لیگ یک صرفا بر اساس پروتکل های بهداشتی/سلیقه ای عمل نمی کنیم

برگزاری مسابقات لیگ یک صرفا بر اساس پروتکل های بهداشتی/سلیقه ای عمل نمی کنیم

ایسنا/مرکزی رئیس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: برگزاری مسابقات لیگ یک صرفا بر اساس پروتکل های بهداشتی است.

محمدرضا غفاری با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص برگزاری مسابقات تیم های لیگ یکی استان به خبرنگار ایسنا گفت: به هیچ عنوان در برگزاری مسابقات سلیقه ای عمل نمی کنیم و بر اساس دستورالعمل های دریافتی از فدراسیون اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر حضور حداقلی افراد در استادیوم محل برگزاری مسابقات، قوانینی از سوی مراجع ذیصلاح وضع و تصویب شده و بر اساس این قوانین، صرفا نفرات تعیین شده می توانند در استادیوم حضور یابند.

غفاری اظهار کرد: در مسابقات نمایندگان استان، شاهد بودیم که عده ای خارج از مقررات قصد حضور در استادیوم و تماشای بازی را داشتند که ما بر اساس مقررات و با هماهنگی نیروی انتظامی، از حضور افراد متفرقه جلوگیری کردیم که این موضوع باعث شد اتهامات نادرستی به هیات فوتبال وارد شود.

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه فدراسیون و مسئولان برگزاری مسابقات در اجرای پروتکل های بهداشتی قاطع و مصمم هستند، سوال ما این است که اگر برگزاری مسابقات درست نباشد و میزبانی از نمایندگان استان گرفته شود، آیا این افراد پاسخگو خواهند بود.

غفاری گفت: اینکه نمایندگان استان برای صعود به لیگ برتر در رقابت هستند، اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال استان و از جمله هیات فوتبال است و ما به طور قاطع حمایت خود را از تیم های خوشه طلایی و آلومینیوم مانند فرزند خودمان، اعلام می کنیم، اما وقتی بحث اجرای قوانین و مقررات مطرح است، ملزم به رعایت قوانین در چارچوب تعیین شده هستیم. البته در ساوه و در دیدار خوشه طلایی و بادران تهران، شاهد رعایت کامل پروتکل ها بودیم و امیدواریم در دیدارهای آتی نمایندگان استان هم چنین وضعیتی را بتوانیم ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha