• یکشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99041510983
  • خبرنگار : 71560

کوهساری: احیای روحیه جهادی باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

کوهساری: احیای روحیه جهادی باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بحث اشتغال و معیشت مبارزه با فساد، عدالت اقتصادی و اجتماعی و احیای روحیه جهادی از جمله مواردی است که مجلس یازدهم باید به آن بپردازد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی کوهساری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در چند ماه اخیر شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم که منجر به فوت عده زیادی از هموطنانمان شد از همین‌جا به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و همکارانی که برای مقابله و مهار این ویروس تلاش کردند تشکر می‌کنم. با توجه به شیوع مجدد آن در استان گلستان انتظار می‌رود مسئولان اهتمام لازم را برای پیشگیری از این ویروس را داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در آغاز مجلس یازدهم و در خردادماه بنا به فرمایش امام خمینی (ره) که مجلس شورای اسلامی در راس امور است تاکید داشتند که نمایندگان باید مجلس را به این جایگاه برسانند و مبحث اقتصاد و فرهنگ را در صدر اولویت‌های کشور دانستند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه با فساد که در بسیاری از دستگاه‌های اداری و اجرایی مشاهده می‌شود باید با قاطعیت از سوی مجلس شورای اسلامی دنبال شود و حتی کمیسیونی ویژه می‌توان در مجلس تشکیل شود. در زمینه‌ی عدالت اقتصادی و اجتماعی نیز باید بازنشستگانی مجددا بر سر کار آمدند عزل شوند. احیای روحیه جهادی و انقلابی از جمله مواردی است که مجلس یازدهم باید به آن توجه کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: بحث اشتغال و معیشت مردم و کنترل قیمت‌ها باید در اولویت مجلس شورای اسلامی باشد. کشاورزی استان گلستان خیلی ضعیف شده است و هر کسی که از راه می‌رسد ضربه‌ای به آن می‌زند. باید گندم تولیدی در استان به آرد تبدیل شده و سپس به سایر نقاط صادر شود.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: وزارت تعاون به عنوان مسئول اصلی ایجاد اشتغال در کشور شناخته می‌شود، اما میزان سرمایه‌ گذاری آن در استان گلستان بسیار ناچیز است. باید تیم ویژه‌ای برای سرمایه‌ گذاری به منطقه ارسال شود.

وی در ادامه در تذکراتی خطاب به وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به وضعت معلمان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، بازنشستگان فرهنگی و راه‌های جاده‌ای و پروژه‌های عمرانی منطقه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha