به گزارش ایسنا، دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها با اعلام خبر بالا آورده است: با توجه به کارکردهای متنوع رسانهها در آگاهیبخشی و اطلاعرسانی، ایجاد انسجام اجتماعی، نظارت بر عملکرد نهادهای تصمیمگیر و فراهم آوردن زمینههای مشارکت عمومی، بهنظر میرسد تعامل مطلوب دو نهاد رسانه و مجلس، میتواند نقش موثری در بهبود عملکرد هریک از آنها و به تبع آن، توسعه کشور در حوزههای مختلف ایفا کند.
بر این اساس، دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها در ادامه سلسله نشستهای تخصصی خود، بررسی موضوع سازوکارهای تعاملی رسانهها و مجلس شورای اسلامی را با محورهایی چون «چالشها و راهبردهای رسانه برای رصد فعالیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شناخت شیوههای تعامل اصحاب رسانه و نمایندگان ملت، آشنایی با مهارتهای تخصصی اصحاب رسانه برای ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ارائه راهکارها برای پیگیری بهتر امور خانه ملت و... » در دستور کار خود قرار داد.
محسن پیرهادی (مدیرمسئول روزنامه «رسالت» و نماینده مردم تهران در یازدهمین مجلس)، الیاس حضرتی (مدیرمسئول روزنامه «اعتماد» و نماینده سابق مردم تهران در مجلس)، محمد خدادی (معاون مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و گیتا علی آبادی (مدیر کل دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها) در این نشست تخصصی به بیان دیدگاهها و نظرات خود پیرامون سازوکارهای تعاملی رسانهها و یازدهمین مجلس شورای اسلامی میپردازند.
علاقهمندان برای شرکت در این نشست میتوانند به دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها واقع در خیابان شهید بهشتی، ضلع غربی مصلای تهران، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره ۱۱ مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات