• جمعه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99033018894
  • خبرنگار : 71010

برگزاری دیدار خیریه فوتبال بین تیم‌های پلیمر بوشهر و مدیران تاثیرگذار

برگزاری دیدار خیریه فوتبال بین تیم‌های پلیمر بوشهر و مدیران تاثیرگذار

دیدار خیریه فوتبال بین تیم‌های پلیمر بوشهر و مدیران تاثیرگذار عصر روز گذشته و در راستای آزاد سازی چند زندانی ورزشی در بند برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این دیدار که عصر روز گذشته و در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با نتیجه شش بر صفر و با پیروزی تیم پلیمر بوشهر به اتمام رسید.

در این دیدار که به قضاوت مسعود مرادی برگزار شد شاهین سلطانپور رئیس تربیت بدنی زندانهای کل کشور نیز حضور یافت تا پس از بازی از حرکت ارزشمندی که توسط تیم مدیران موثر در راستای آزادی زندانیان ورزشی آغاز شده تقدیر و تشکر نماید.

سلطانپور با اشاره به جمع آوری اطلاعات مربوط به ورزشکارانی که به دلایل مختلف بخصوص بحث مالی دربند هستند اظهار داشت: با پیگیری های بعمل آمده از سوی مدیران تیم توانستیم بانک اطلاعاتی خوبی از زندانیان ورزشی عنوان دار سراسر کشور بدست آوریم که طی روزهای آتی و با هماهنگی ریاست جدید سازمان زندانهای کشور و با در نظر گیری اولویت در اختیار تیم مدیران تاثیرگذار قرار خواهد گرفت.

حمید استیلی سرمربی تیم مدیران که در کنار سپهر تاروردیان بانی این حرکت ارزشمند شده در خصوص دیدار برگزار شده اظهار داشت: تک تک اعضای تیم مدیران تاثیرگذار افرادی کارآفرین و اثرگذار هستند که در بدترین شرایط موجود و علیرغم تحریم‌های ظالمانه دست از تولید و خدمت برنداشته و در حال کمک به چرخه اقتصادی هستند. من نیز به نوبه خود وظیفه دارم در این فعالیت فرهنگی و خیریه سهمی داشته باشم.

وی ادامه داد: هدف اصلی از تشکیل تیم مدیران و برپایی چنین دیدارهایی اولا فعالیت های خیرخواهانه از جمله آزادی زندانیان و ثانیا حفظ سلامت و شادابی خود این عزیزان است که امیدوارم با گلریزان و کمکهایی که توسط اعضای تیم انجام می‌پذیرد بتوانیم بعد از هر بازی نسبت به این حرکت ارزشمند اقدام کنیم.

گفتنی است، کمکهای مالی جمع آوری شده در اولین فرصت و با هماهنگی اداره کل زندانهای کشور با اولویت بندی و هماهنگی مدیران تیم صرف آزادی زندانیان ورزشی خواهد شد.

سرپرستی این تیم را سپهر تاروردیان برعهده دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha