• چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99032818151
  • منبع : نمایندگی ایلام

دبیر حزب رفاه ملت شاخه ایلام:

برکناری مدیران ناکارآمد اعتماد به دولت را افزایش می دهد

برکناری مدیران ناکارآمد اعتماد به دولت را افزایش می دهد

ایسنا/ایلام دبیر حزب رفاه ملت، شاخه ایلام گفت: فعالان سیاسی و دبیران احزاب باید به دور از جانبداری های سیاسی از تصمیم استاندار در تغییر و تحولات مدیریتی استان و حذف مدیران ناکارآمد حمایت کنند و در عمر باقیمانده دولت نسبت به افزایش اعتماد مردم اقدام کنند.

سعید انوری پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عزم جدی استاندار ایلام در برکناری مدیران ناکارآمد و غیرپاسخگو نوید بخش توجه  واقعی به حقوق دولت و ملت در استان است.
وی با بیان اینکه بی توجهی به حقوق افراد پایین جامعه و اذیت شدن آنان در پیچ و خم های اداری برای هر وجدان بیداری آزار دهنده و در تناقض با فرمایشات امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری است، گفت : متاسفانه برخی از مدیران انگار به مردمداری آلرژی دارند.
این فعال سیاسی تصریح کرد: فعالان سیاسی و دبیران احزاب باید به دور از جانبداری های سیاسی از این تصمیم استاندار حمایت کنند و در عمر باقیمانده دولت نسبت به افزایش اعتماد مردم اقدام کنند.
دبیر حزب رفاه ملت شاخه ایلام گفت: برخی از مدیران که  نمی توانند رضایت نسبی کارکنان مجموعه خود را جلب کنند چگونه می توانند نیروهای مجموعه را برای خدمت به مردم بسیج کنند؟ یا بهره وری را در این شرایط سخت اقتصادی افزایش دهند.؟
انوری پور تاکید کرد: برخی از مدیران در استان ایلام نشان داده اند که خادم بی منت نیستند و هنوز در دوران ارباب- رعیتی به سر می برند و در برخورد با ارباب رجوع سلیقه ای عمل می کنند که امیداریم به زودی بر اساس گفته استاندار شاهد انتصاب مدیران جدید در این مجموعه ها باشیم.

انوری پور گفت: متاسفانه نوع برخورد  برخی مدیران حتی مدیران میانی با مردم  بر خلاف منویات مقام معظم رهبری و ارمان های امام راحل است و شدت این رفتارهای نا مناسب به جایی رسیده که استاندار محترم به صراحت از این دست مدیران ابراز نارضایتی می کند و در جلسات متعدد تاکید بر  حذف چنین مدیرانی دارد.
وی تاکید کرد: برخی از مدیران که از مدیریت فقط جایگاه  و حقوق و مزایای آن را به رسمیت می شناسند در حالی که به گفته حصرت امام (ره) مدیر اسلامی علاوه بر تخصص و تعهد باید مردمدار باشد نه مردم ستیز، بنابراین همه جریانات سیاسی باید از تصمیم استاندار  محترم حمایت کنیم که استان سخت تشنه ی  مدیرانی از جنس مردم و اغراق نگفته باشم از جنش شخص استاندار می باشد که به عینه شاهد دفاع ایشان از مردم محروم استان بوده و بوده ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha