• سه‌شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99032717377
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول:

۲۰۰ کلاس درس در خراسان جنوبی تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

۲۰۰ کلاس درس در خراسان جنوبی تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۹۱ پروژه در دست اجرا داریم که برای تکمیل شدن آن‌ها به اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان نیاز داریم و در تلاش هستیم تا مهرماه امسال ۲۰۰ کلاس درس را در سطح استان به بهره‌برداری برسانیم.

محمود چاوشان، امروز سه شنبه ۲۷ خرداد، در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: کارگاه خیاطی علم و تقوی دستگردان به مرحله بهره برداری رسیده است و اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده بود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: ساخت این پروژه از سال 97 آغاز شده بود و 30 درصد از هزینه این پروژه را خیرین پرداخت کرده‌اند.

وی به توسعه دو کلاس درس مدرسه دهنو بیرجند اشاره کرد و افزود: این پروژه 100 متر مربع زیر بنا دارد و تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان ساخته می‌شود  که در تلاش هستیم که تا مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

چاوشان با اشاره به پروژه توسعه دو کلاس درس مدرسه 12 فروردین اسلامیه، گفت: عملیات اجرایی این پروژه با اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان آغاز شده است و تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه 91 پروژه خیرساز در سطح استان در دست اجرا داریم تا در سال جاری به بهره‌برداری برسانیم، افزود: برای تکمیل این پروژه‌ها به 87 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است که برای تامین این اعتبار، پروژه‌ها را اولویت‌بندی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تا مهرماه امسال 200 کلاس درس در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: تا پایان سال جاری بیش از 300 کلاس درس به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی خاطرنشان کرد: جشن خیرین مدرسه ساز در صورت مساعد بودن شرایط و فضای جامعه از ویروس کرونا در مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha