• یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99032516080
  • خبرنگار : 50084

جام آدینه تنیس برگزار شد

جام آدینه تنیس برگزار شد

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات تنیس خراسان رضوی از برگزاری جام آدینه پس از اخذ مجوز ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

محمدرضا تدین صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با مهتاب معظمی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد خبرداد و اظهار کرد: طی نشستی که با رییس دانشکده تربیت بدنی و جمعی از اساتید دانشگاه فردوسی مشهد و اعضای هیئت تنیس خراسان رضوی داشتیم تصمیم براین شد که با استفاده از برند دانشگاه فردوسی در راستای گسترش و تحقق اهداف ورزشی این رشته همکاری‌های مشترکی داشته باشیم.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی درخصوص برگزاری مسابقات هیئت تنیس استان اظهار کرد: پس از اجازه آغاز فعالیت رشته تنیس در خراسان رضوی با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات و مربیان هیئت تنیس قرار براین شد تا جام آدینه را هر هفته برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ۱۶ خرداد ماه نخستین مرحله مسابقات جام آدینه در بخش آقایان در زمین تنیس مجموعه ورزشی سجاد با حضور ۲۹ بازیکن برگزار شد که در پایان این مسابقات مهدی بهبودی توانست عنوان نخست این رقابت‌ها را از آن خود کند.

تدین همچنین خاطرنشان کرد: ۲۳ خرداد ماه نیز هفته دوم مسابقات جام آدینه آقایان برگزار که در پایان محسن طاهری عنوان نخست را از آن خود کرد و پس از آن محمدرضا پیراسته در جایگاه دوم قرار گرفت، مهدی بهبودی و نیما حیدریان نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند، لازم به ذکر است که سرداوری این مسابقات بر عهده اردلان عبدالحسین زاده بود.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی از برگزاری جام آدینه در بخش بانوان خبرداد و افزود: نخستین مسابقات جام آدینه در بخش بانوان هم در هتل ثامن مشهد برگزار که در پایان پرستو رجب خانی عنوان نخست را از آن خود کرد، اعظم صمدی در جایگاه دوم ایستاد و پس از آن فرناز فرزانه و هما باقری عنوان سوم مشترک را بدست آوردند، سرداوری این مسابقات نیز برعهده الناز علیایی بود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی این هیئت تصریح کرد:  با توجه به شیوع کرونا و دور شدن خانواده‌ها از ورزش تلاش کردیم آموزش این رشته را که جزو کم برخوردترین رشته‌ها است زیر نظر بهترین مربیان استان و کشور در دوره‌های آموزشی از رده سنی ۶ سال به بالا را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha