• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071915068
  • خبرنگار : 50093

رئیس کمیسیون ورزشی اسکودا خبر داد

رقابت ۶۲۱ ورزشکار در هفتمین المپیاد ورزشی کانون وکلای کشور در مشهد

رقابت ۶۲۱ ورزشکار در هفتمین المپیاد ورزشی کانون وکلای کشور در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون ورزشی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از آغاز هفتمین المپیاد ورزشی کانون وکلای دادگستری کشور به میزبانی مشهد خبر داد.

محمد صابونچی در افتتاحیه هفتمین المپیاد ورزشی کانون وکلای دادگستری کشور اظهار کرد: کمیسیون ورزشی کانون وکلا برای تداوم برگزاری سنت این المپیاد ورزشی، تلاش کرده تا این دوره از مسابقات با المپیادهای پیشین متفاوت باشد، از همین رو رشته شطرنج در ۲ بخش آقایان و بانوان را به این دوره از مسابقات اضافه کرده است.

وی بیان کرد: در هفتمین دوره المپیاد ورزشی کانون وکلای دادگستری سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی، ۶۲۱ ورزشکار در قالب ۵ رشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در این المپیاد ۱۹ تیم فوتسال، ۱۱ تیم والیبال بانوان، ۹ تیم والیبال آقایان، ۸ تیم شطرنج و ۹ تیم تنیس روی میز شرکت کرده‌اند.

رئیس کمیسیون ورزشی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) خاطرنشان کرد: کمیسیون ورزش اسکودا در نظر دارد در صورت استقبال ورزشکاران، مسابقات رشته ساحلی را نیز به این المپیاد اضافه کند. اولویت بعدی کمیسیون ورزشی، برگزاری مسابقات به صورت منطقه‌ای است، البته برگزاری المپیاد سراسری کماکان به قوت خود باقی خواهد بود.

همچنین حسن حسن‌زاده، رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان در این مراسم افزود: مشاغل حقوقی از جمله قضاوت و وکالت از جمله مشاغل استرس‌زا و پرفشار جامعه محسوب می‌شود، از همین رو نیاز است تا با انواع مختلف فشارهای روانی و جسمانی که بر همکاران ما وارد می‌شود، مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین روش‌ها برای مقابله با استرس، ورزش است. در این مراسم گرد هم آمدیم تا همکاران و دوستان خود را تشویق کنیم تا ورزش را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند تا بخشی از استرس آنان فروکش کند. قطعا همایش‌های اینچنینی می‌تواند تاثیر فراوانی در کنترل استرس داشته باشد.

رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی یادآور شد: در المپیادهای ورزشی که همکاران ما از سراسر کشور مهمان یک استان می‌شوند، در واقع با فرهنگ و رسوم آن استان نیز آشنا می‌شوند.

علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نیز در افتتاحیه این همایش گفت: مشهد ظرفیت و زیرساخت‌های فوق‌العاده‌ای برای برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی، ملی و بین‌المللی دارد. با توجه به وجود بارگاه ملکوتی امام رئوف(ع) در مشهد، اغلب ورزشکاران علاقه‌مندند به بهانه زیارت امام رضا(ع) به مشهد مشرف شده و بازی‌های خود را در این شهر برگزار کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha